|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet meer geweest helaas Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ik ook niet en ik heb na het lezen van de after-concert-posts het idee dat ik verstandig ben geweest om niet te gaan! |
|
vrijdag a.s. AE in A'werpen, kep er zin an!!!!!!! |
|
quote:op het station nog wel schelert k vond t super ruig !! heb zyklon en een stukske van AE vanaf het balkon bekeken... heb n hoop zmmers gezien baalde alleen da'k aan de cola was en al erg vroeg weg moest ivm tentamen.. evengoed blij da'k toch even ben geweest wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hey damn, waarom wist ik niet dat Zyklon ook speelde?! |
|
quote: kom deze vrijdag (05/03) kijken in hof ter lo (antwerpen)... kun je zyklon toch zien |
|
quote: Zo gaaf is Zyklon nou ook weer niet . Effenaar kan ik op de fiets heen en had ik gratis naar binnen gekund. Damn, zonde! Maar toch dank voor de info! |
|
quote: had ik geweten dat ze zondag in Effenaar speelden was ik afgekomen... is weeral een tijdje geleden dat ik daar was... laatste keer was bij... euhm Mortician denk ik... |
|
Bonded by Metal? Dat was een gave avond! |
|
Zeker was Bonded By Metal een gave avond/nacht! Ik had zondag ook wel willen komen, maar ja, geld is af en toe wel eens een probleen, en alleen ik wilde eigenlijk alleen maar Zyklon zien. Arch Enemy heb ik het afgelopen jaar 2 keer gezien, te vaak word dan een beetje te veel van het goede. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ja ik moet nu nog af en toe haren uit m'n bek plukken Toch best wel veel ZM'ers en MF'ers gezien eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-03-2004 16:01] |
|
Ben blij dat ik me vol had gestampt met antigrippine en alsnog naar Arch Enemy ben geweest in de lantaarn! Stampin Ground was vet, Zyklon BAGGER, Arch enemy HEERSCHEND! |
|
Precies, helemaal mee eens! Ik vond dat de vonk tussen band en publiek ook veel beter oversloeg bij Stampin' Ground dan bij Zyklon... die band wist mij in elk geval na een paar nummers niet meer te boeien, jammer... Wel een aparte combinatie van bands idd... maar dat vond ik bij Soilwork - Caliban - The Forsaken ook al in de Bosuil in Weert. Ook daar vond ik de tweede band (Caliban) de minste eruit... maar goed, was weer gezellig, veel bekende gezichten en de dag erna kotsen op mijn werk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |