![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
zoo, wij hebben kaartjes ![]() ![]() |
|
mooi zo ik heb er zin in manne !!! ![]() |
|
Jazeker, dat wordt weer een feestje met leuke orkestjes! ![]() ![]() |
|
En de rocksterren van 777 lopen in het publiek natuurlijk. ![]() |
|
COCK sterren bedoel je! Ben benienwd naar Stampin'Ground, volgens mij heb ik daar ooit een plaatje van gehoord en dat was behoorlijk heftig... beetje metalcore-achtig meen ik? ![]() |
|
ik ga dr vanavond zijn ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Morgen ![]() ![]() |
|
ik ga ook morgen ![]() ![]() ![]() |
|
tis al bijna zo ver!!!!!!!!!!! men ik ga zo genieten morgen ![]() ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Zal morgen ook wel aanwezig zijn in de effenaar. ![]() |
|
Zo te zien weer lekker veel bekenden daar morgen ![]() ![]() |
|
Zijn er aan de deur eigenlijk ook nog kaartjes te koop? ![]() |
|
Ik schijn morgen ook aanwezig te zijn. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
![]() ![]() alle 3 bands waren erg vet ![]() ![]() |
|
soww n hoop zmmers aanwezig vanavond zo te zien !!!! gezellig ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
jaja, en shreddie hoeft niet te rijden vandaag ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 29-02-2004 13:53] ![]() |
|
Nee, cummie rijdt, dan kan ik mezelf tenminste beschermen, LOL ![]() ![]() |
|
Hoe laat kom je langs?? ![]() |
|
t was weer es leuk ![]() zzz ![]() |
|
fijn om te horen! laat die foto's maar binnenstromen! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Zyklon en Arch Enemy beide errug tof!!!! ![]() Jammer dat ik vroeger weg moest om de trein te halen... Zenial ![]() |
|
het was echt fijn ![]() alleen jammer van stampin' ground, wat een kut band zeg... ![]() |
|
Tering ja, dan weet ik weer waarom ik meestal de voorprogamma's mis. Ik snap ook niet waarom ze zo'n hardcore band in het voorprogramma van Zyklon en Arch Enemy stoppen ![]() Zenial ![]() |
|
SG vond ik best vet. Zyklon wel aardig, maar niet helemaal mijn ding. AE was geweldig! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |