IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Solitude Aeturnus Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-08-2004 9:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

iemand al een idee wannneer die nieuwe schijf van ze uit komt??


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-08-2004 9:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

[zinloze post] nope [/zinloze post]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-08-2004 11:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Volgens John aan het eind van de zomer...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-08-2004 11:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 11:18 schreef Staalman het volgende:
Volgens John aan het eind van de zomer...


je maakt me hier heel erg blij mee!!!!


I Find That I Am Not There...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-09-2004 13:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Eindelijk is hij er, die nieuwe officiele website van de heren van Solitude Aeturnus

http://www.eternalsolitude.com

Met hierop alles wat je over deze geweldige DOOM band wilt weten!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-11-2004 11:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

NP into the depts of sorrow


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-03-2005 20:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Er staat zowaar weer een optreden gepland van deze geweldige band. Weliswaar in the states, maar volgens mij is het een hele tijd geleden dat ze uberhaupt live hebben gespeeld. Hopelijk komt dit jaar nog een nieuw album uit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-03-2005 20:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ze zijn er wel mee aan het werk als ik het goed heb. Dit worden leuke tijden, met een nieuwe Crowbar, een nieuwe C.O.C. en misschien zelfs een nieuwe Solitude aeturnus. En nu maar hopen dat ze de magie van de eerste platen weer terug kunnen halen.

Daarover gesproken, ik ben nogsteeds opzoek naar:
Into the depths of sorrow en Beyond the crimson horizon. Heeft iemand die cd's toevallig of weet iemand waar ik ze vandaan kan halen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-03-2005 20:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 20:26 schreef XnegativeX het volgende:
Daarover gesproken, ik ben nogsteeds opzoek naar:
Into the depths of sorrow en Beyond the crimson horizon. Heeft iemand die cd's toevallig of weet iemand waar ik ze vandaan kan halen?


http://elcheapo.nl


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-03-2005 20:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mocht ik willen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-03-2005 20:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 20:39 schreef XnegativeX het volgende:
Mocht ik willen.


Wat bedoel je? Krijg tig hits. Oa bij The Music Safe, Plato en NlStore. Firebox Records heeft hem ook wel.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-03-2005 20:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Oh fuck, ik zit zelf verkeerd te kijken.
Je hebt helemaal gelijk. Bedankt!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-03-2005 0:27 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

zware band,
goed te pruimen


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 09-03-2005 13:57 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

waar een optreden gepland staat, zullen er ongetwijfelt volgen.. anyway goeie band. vooral de 1e 2. naja vooral ik ken de rest niet eens



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-03-2005 21:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Als je de eerste 2 goed vindt dan kun je Through the darkest hour ook rustig eens gaan luisteren. Downfall en Adagio vind ik persoonlijk een stuk minder.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 15:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmz dit klinkt idd best erg lekker
ik heb net wat mp3's geluisterd en ik denk dat ik de eerste 3 cd's het meest op prijs stel, maar dit is op het 1e gehoor.
ik hoor wat Candlemass contrasten (zeker de solo's) maar sommige stukken doen ook aan Memento Mori denken , ik ga dit zeker verder uitchecken!; toffe Doomband met een aparte eigen stijl
Staalman thanks voor deze geniale tip


sorry nog ff, ook klinken sommige stukken beetje mercyful fate, maar dit zijn goeie zaken!

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 28-03-2005 15:30]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-03-2005 15:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Gaaf dat je het tof vindt, nml. een zeer ondergewaardeerde band i.m.o.

De cd's zijn redelijk makelijk te verkrijgen, zowel origineel als re-releases.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 15:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 15:35 schreef Staalman het volgende:
Gaaf dat je het tof vindt, nml. een zeer ondergewaardeerde band i.m.o.

De cd's zijn redelijk makelijk te verkrijgen, zowel origineel als re-releases.


idd zeer ondergewaardeerde band.
Ik ben nu dat nieuwe nummer aan het luisteren van die demo, en ik moet zeggen dat ik dit echt wel te gek vindt 1e klas!
zit een lekker witchy achtig sfeertje in.
Ik moet dit gewoon goed hard over mijn stereo horen met bas voluit en goed dreunend hard
Ik zal de buren doorgeven dat jij me hebt aangestoken


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 31-03-2005 10:48 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Godverdomme wat is dit een goede band!!!

al 3 dagen lang draai ik al hun albums steevast achter elkaar door!!! die vocalen!!!

dit jaar een nieuw album, whohoO!!!!!


I Find That I Am Not There...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-04-2005 20:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wooohooo! Ik heb Into the Depths of Sorrow op de kop kunnen tikken. Wel een re-release...maar dat boeit voor geen meter.

Wat een ge-wel-dige cd!!!
Die riffs, die rollende drums, die sfeer en ... DIE ZANG!!!
Die Rob Lowe heeft echt gouden stembanden.

Nummers als Opaque divinity, Destiny falls to ruin, White ship en en en...fuck it, eigenlijk zijn ze allemaal geweldig.

LUISTEREN!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-04-2005 20:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

destiny falls to ruin.... ge-wel-dig!!!!



I Find That I Am Not There...


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 04-04-2005 21:07 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Together and Wither is wel een van de meest depressieve nummers die ik ooit heb gehoord. Top band.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-05-2005 21:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo ik heb mazzel! Het redelijk moeilijk te verkrijgen Beyond The Crimson Horizon heb ik gisteren voor 2 (u leest het goed: twee) euro's gekocht op eBay!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-05-2005 14:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

@Mark Z, als je nou ook nog eens Last Chapter - The Living Waters ( vocalen door Robert Lowe) gaat kopen wordt het nog wel eens wat met je doom collectie.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-05-2005 14:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2005 14:15 schreef Staalman het volgende:
@Mark Z, als je nou ook nog eens Last Chapter - The Living Waters ( vocalen door Robert Lowe) gaat kopen wordt het nog wel eens wat met je doom collectie.


Is die serieus goed? Kan hem voor 8 dollar nu aanschaffen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen