IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Solitude Aeturnus Vorige pagina | Volgende pagina
axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 16-10-2006 0:46 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Toch nog bij Massacre records.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-10-2006 1:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Mijn god, de layout van die hoes, verschrikkelijk. Het logo had ook wel wat meer aandacht mogen krijgen zeg.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-10-2006 9:54 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Hij is te bestellen (pre order) bij Brainticket.com Bij Johnny "Doom" Perez himself dus.
Digipack, met dan als extra een bonusnummer.

Helaas krijg ik een foutmelding : No shipping available to the selected country
Wat vreemd is. Ik heb wel eens vaker bij hem besteld. Ook via ebay.
En dat is nooit een probleem geweest.
Ik heb maar een mailtje gestuurd.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe plaat.



bub


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-10-2006 17:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2006 1:03 schreef aerodis het volgende:
Mijn god, de layout van die hoes, verschrikkelijk. Het logo had ook wel wat meer aandacht mogen krijgen zeg.


Lekker belangrijk, SA heeft nog nooit een fatsoenlijke hoes gehad. En op eBay kan je hem ook al bestellen, mocht het via Brainticket niet lukken.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 17-10-2006 9:31 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:

Helaas krijg ik een foutmelding : No shipping available to the selected country
Wat vreemd is. Ik heb wel eens vaker bij hem besteld. Ook via ebay.
En dat is nooit een probleem geweest.
Ik heb maar een mailtje gestuurd.



Ik kreeg een email van John himself. Het probleem is opgelost en de cd is besteld.


bub


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 17-10-2006 19:31 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Beyond the crimson Horizon is nog wel een aardige hoes.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 23-10-2006 21:52 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2006 15:30 schreef axegrinder het volgende:
De m.l.p. uit 1989 And justice for all zijn 35 tot 50 euro momenteel waar.


Hoe zit dat nu met dat ding? Heet ie nu And Justice For All of gewoon Justice For All. En wat is nu de officiele hoes van dat ding? En is het nu een demo of een MLP?



De eerste komt van de Solitude Aeturnus website af (als zijnde de cover van de in 2000 uitgebrachte vinylrerelease), de tweede van metal-archives.com en de derde van de bootleg van Reborn Classics, die Trouble - Run To The Light en Solitude Aeturnus - Justice For All samen op een schijfje uitbracht in 1993 als bootleg.
Ook staat het ding op metal-archives als een demo uit 87.
Wie?


Nog zo stoere internet warrior.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 23-10-2006 22:04 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 23 oktober 2006 21:52 schreef zakkenvuller het volgende:
Hoe zit dat nu met dat ding? Heet ie nu And Justice For All of gewoon Justice For All. En wat is nu de officiele hoes van dat ding? En is het nu een demo of een MLP?



Volgens http://www.eternalsolitude.com/ is het "Justice For All" en uitgebracht toen de band nog "Solitude" heette: "the band entered the studio in Jan 1988 to record their legendary 5 song demo entitled “Justice For All”. "

Hij is iig wel een aantal keren opnieuw uitgebracht, als bootleg en LP.



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-11-2006 11:34 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ow hell yeah!!!! HIJ IS LEKKER!!!!!!!!

godver wat is dit toch een goede band!

Alone Schopt kont! Album van het jaar!


I Find That I Am Not There...


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 07-11-2006 12:39 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Hmm, mijn eerste indruk was middelmatig, maar niet slecht.
Gewoontjes dus.


Nog zo stoere internet warrior.


vintersorgus
Usericon van vintersorgus
Posted 07-11-2006 12:43 by vintersorgus Wijzig reactieProfiel van vintersorgusQuote dit bericht

Ik ken alleen het album Adagio. Vind dit een matig album waar ik niet echt voor kan gaan zitten. Mocht er iemand interesse hebben in dit album, laat het me maar weten. Weet niet of ze nog hetzelfde klinken als op Adagio....


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-11-2006 13:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ik ben dan ook wel slightly biased.... Solitude Aeturnus is een van mijn favoriete bands, dus een nieuwe schijf is altijd goed. Alone is vooral wat zwaarder dan eerder materiaal met meer gitaar solos. De vocalen blijven om van te smullen!

Super album!


I Find That I Am Not There...


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 07-11-2006 16:20 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vind Alone best een puik schijfje geworden. Hij bevalt me goed. Lekkere muziek.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-11-2006 18:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ben hem nu ook aan het beluisteren. Eindelijk een nieuwe SA plaat.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 09-11-2006 17:41 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

AH! Hij is uit! Even mijn downloads aanzwengelen!


Milena_x
Usericon van Milena_x
Posted 12-11-2006 17:29 by Milena_x Wijzig reactieProfiel van Milena_xQuote dit berichthttp://www.facebox.be/milena_x

Wadjo .. die zn inderdaad wel te zalig !!

Ma ik download ;; ma ik krijg ze nergens op gedownload.

En de cd hebbe ze ni in Mechelen .. Argh


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-11-2006 17:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 17:29 schreef Milena_x het volgende:
Wadjo .. die zn inderdaad wel te zalig !!

Ma ik download ;; ma ik krijg ze nergens op gedownload.

En de cd hebbe ze ni in Mechelen .. Argh


Hebben je ouders je vroeger op je hoofd laten vallen ofzo? Je hebt nml. het taalgebruik van een mongool!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-11-2006 18:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 17:29 schreef Milena_x het volgende:
Wadjo .. die zn inderdaad wel te zalig !!

Ma ik download ;; ma ik krijg ze nergens op gedownload.

En de cd hebbe ze ni in Mechelen .. Argh


Wat leuk! Anne Frank zit op ZM:



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 04-12-2006 19:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 7 november 2006 13:09 schreef rvanderholst het volgende:
ik ben dan ook wel slightly biased.... Solitude Aeturnus is een van mijn favoriete bands, dus een nieuwe schijf is altijd goed. Alone is vooral wat zwaarder dan eerder materiaal met meer gitaar solos. De vocalen blijven om van te smullen!

Super album!


Helemaal mee eens. Kostte even drie luisterbeurten om erin te komen, maar wanneer "Alone" eenmaal tot zijn recht begint te komen, werkt het bijzonder verslavend. De vocalen zijn wederom fantastisch, de songs zijn loodzwaar, zoals het hoort en het gitaarwerk is subliem. Dit gaat hoog scoren in mijn jaarlijstje


no text supplied


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

idd vette plaat!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-05-2007 11:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Solitude Aeturnus DVD

Get ready for an hour of despair with the uncanny doom metallers from Texas! Robert Lowe's haunting vocals, unbelievably heavy and slow riffs, strange melodies and sublime compositions - all this complemented by the band's desperate, insane, theatrical yet profoundly personal appeal.

The tracklist of this very first Solitude Aeturnus DVD entitled "Hour Of Despair" will be comprised of songs filmed and recorded live during their visit in Poland, including songs from their latest album "Alone" as well as from some of their previous releases (from the classic debut "Into the Depths of Sorrow", from "Through the Darkest Hour", "Downfall", and the cult album "Adagio"). The DVD will also feature an interview with John Perez and Robert Lowe as also " Live at On the Rocks, 1992" and "Live at Joe's Garage, Fall, 1987" bonus video footage.

Also available in a limited swing case edition, including a CD with songs recorded at the concert.

Tracklist:

DVD:

1. Scent of Death
2. Haunting the Obscure
3. Mental Pictures
4. Destiny Falls to Ruin
5. Sightless
6. 9th Day
7. Phantoms
8. Is There
9. Pawns of Anger
10. Waiting for the Light
11. Days of Prayer
12. Tomorrow's Dead

Bonus videos:
Live at On the Rocks, 1992
Live at Joe's Garage fall, 1987

CD (available only with limited edition swing case DVD+CD):


1. Scent of Death
2. Haunting the Obscure
3. Mental Pictures
4. Destiny Falls to Ruin
5. Sightless
6. 9th Day
7. Phantoms
8. Is There
9. Pawns of Anger
10. Waiting for the Light
11. Days of Prayer
12. Tomorrow's Dead

"Hour of despair" DVD / DVD+CD will be released in Europe on June via Metal Mind Productions


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-05-2007 18:58 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Prima setlist, jammer van het ontbreken van een paar oude klassiekers als It came upon one Night en Mirror of Sorrow.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-05-2007 21:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Geniale band, goed album ook die nieuwe, hoewel ik voor de rest alleen beyond the crimson horizon heb. Hoezo lelijke hoes trs? vindt m echt wel passen bij de muziek. Vond de hoes van adagio ook mooi

Tomorrow's dead is het lekkerste nr. vindt ik


[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 16-05-2007 21:48]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-07-2007 12:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Iemand anders de DVD ook al gezien? Hij is wel ok, band blinkt niet echt uit in podiumpresentatie. Publiek is ook nou niet echt bepaald enthousiast en in volle getale gekomen. Extra's zijn gaaf, leuk optreden uit '92.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-07-2007 12:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 juli 2007 12:16 schreef Mark Z het volgende:
Iemand anders de DVD ook al gezien?
Binnenkort als het goed is



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen