IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Solitude Aeturnus Vorige pagina
creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-07-2007 12:30 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

gisteren Alone en Beyond the Crimson Horizon gekocht


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 01-07-2007 12:33 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Ik heb de dvd ook gekocht, vorige week op graspop.
Solitude Aeturnus heeft in zijn twintigjarige loopbaan nog relatief weinig opgetreden.
Een paar korte tours begin jaren negentig, waardoor het nooit een echte liveband is geworden.
Wat resulteert in een rustige podiumpresentatie.
Dat het publiek nog altijd matig reageert, is toch dat het aantal echte Die Hard fans nog altijd vies tegenvalt.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-07-2007 12:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 12:33 schreef axegrinder het volgende:
Ik heb de dvd ook gekocht, vorige week op graspop.
Solitude Aeturnus heeft in zijn twintigjarige loopbaan nog relatief weinig opgetreden.
Een paar korte tours begin jaren negentig, waardoor het nooit een echte liveband is geworden.
Wat resulteert in een rustige podiumpresentatie.
Dat het publiek nog altijd matig reageert, is toch dat het aantal echte Die Hard fans nog altijd vies tegenvalt.



Dat zal allemaal wel, maar als je dan dat optreden uit '92 bekijkt. Veel meer energie. De nieuwe leden moeten duidelijk nog wennen. En het is inderdaad erg jammer dat een band als SA zo weinig (Poolse) fans heeft.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-11-2010 10:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zit weer helemaal in een S.A trip wat is deze band toch geniaal! Voor mij persoonlijk misschien wel de beste doomband, elke plaat is een parel en al zing Robert Lowe sinterklaasliedjes dan koop ik het nog.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-11-2010 10:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Alone



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-11-2010 10:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Alles


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 07-11-2021 3:16 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen