|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm misschien kom ik met Judge M mee om te kijken naar jullie kunsten mwhaha |
|
|
|
Als alles meezit kom ik ook wel even een blik werpen (en jullie van het overschot aan bier af helpen) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gezellig |
|
quote: da wordt errug gezellie..... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-12-2003 17:49] |
|
hebben jullie een adres of postcode ? voor www.routenet.nl |
|
quote: yep, CKB Blokstallen 3 4611 WB Bergen op Zoom |
|
Wat zijn jullie van plan te coveren? |
|
SSSSSLLLLLLLLAAAAAAJJJJJJJOOOOOORRRRRRRRRRRR!!!!!!! |
|
quote: Slayer zit er idd bij, met War ensemble!!!! |
|
quote: |
|
Niks met "normale" heavy metal vocals? |
|
quote: Seek and Destroy van Metallica..... |
|
Da's ook net in het "schreeuw" gebied eigenlijk. Maar ja, ik kijk of ik ook de tent kom opvrolijken. |
|
Zeg nou eens gewoon wat je wil horen dan???? |
|
Ach jullie moeten lekker zelf weten wat jullie spelen. |
|
MBMarduk, als het enigszins de goede kant op gaat spelen we op "een bepaald festival". Dus als jij een bepaalde song wilt horen, zeg het gerust, dan nemen we het in overweging |
|
Moeilijk, moeilijk...(kiezen) Wil wel iets van NWOBHM,...vintage Def Leppard of Saxon. Iets dat redelijk bekend is maar dat nooit wordt gecovered. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-12-2003 15:16] |
|
Hmm.. Zoveel publiek past er nu ook weer niet in die kleine ruimte.. En als we NWOBHM gaan spelen dan is het altijd nog als eerste MAIDEN!! wat de klok zal slaan.. |
|
En Maiden heerst, dus zodoende MOET dat gespeeld worden. "Run to the hills" lijkt me wel wat. Kan iedere ZM-er meebleren. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Volgens mij MOET er niks.... maar ik wilde zelf ook al een Maiden nummer voorstellen |
|
Ja Maiden is altijd wel gaaf (zegt iemand met een Maiden tattoo op z'n hele bovenarm) maar wie van jullie allemaal doet de vocals zoals het moet? |
|
Veel plezier dan!!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: probeer jij t dan eens!!!!! |
|
quote: Been there, tried that, ain't gonna happen. Mijn bereik is veel lager (denk: richting Petertje Staal t/m ongeveer Biff Byford) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |