|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ook nog niks gehoord....zit er ook nogal op te wachten....de vorige keer dat ze in de buurt waren was t super snel uitverkocht en was k natuurlijk te laat.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: waar/wanneer was dat? Die tour met Stratovarius |
|
quote:nej was 1 of 2 jaar geleden in de biebob, kweenie met wie dat was.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dat moet ik hebben geweten . Ken ze sinds de release van Silence... |
|
quote:k weet bijna zeker dat t niet samen met strato was...., maar t is wel een tijdje geleden..., denk in 2001 ofzo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Damn... maar goed. De laatste tourdates die ik heb gezien, waren een paar fesitvals, een optreden in Parijs en de rest allemaal in Finland... Maar ik heb geen idee wat er de laatste maanden bij gekomen is. Dat is frustrerend |
|
Ik roep dus forummers op, zodra ze ergens bij hun lokale tent Sonata Arctica zien staan, het hier te pleuren. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 14-12-2003 17:51] |
|
Ik heb ze nog gezien eind mei... |
|
quote: WTF |
|
Rotonde Festival in noord Frankrijk... |
|
quote: grrr... moet... sonata ... zien.... |
|
Was toch niks bijzonders hoor... |
|
quote: Jij hebt geen gevoel |
|
Ik heb ze destijds met rhapsody en stratovarius gezien in Hardenberg,maar vond ze destijds erg weinig voorstellen.Vrouwlief heeft wat cd tjes van Sonata,en die vind ik best wel te teren,maar live konden ze me niet boeien helaas.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ze waren op Wacken afgelopen jaar En ik vond ze SUPER! Maar jij krijgt je kans vast nog wel!! (Dat hoop ik althans, want dan kan ik ze ook nog een keer zien ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik hoop het |
|
quote: op wacken speelde ze idd super al werd het soms beetje verpestt door stukken van vader die er door heen kwamen banjeren |
|
quote: Was je al binnen blijkbaar; bij ons ging de zaal open toen ze al bezig waren dus heb ze buiten in de rij mogen horen Overigens waren ze toen (ten tijde van de debuutlp dus) nog 'echte broekies (net als Rhapsody); verlegen en de zanger kon het nog niet live waarmaken; ondertussen zijn ze flink gegroeid getuige het optreden op Wacken dit jaar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wij waren toen idd mooi op tijd binnen.En het waren echt nog broekkies ja Verlegen jochies. spelfout weggehaald... |
|
op Wacken gezien.. |
|
ik heb dus echt werkelijk nog nooit van die band gehoord Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: You're not worthy |
|
quote: Wie gaat er dan ook naar Sonata als Vader speelt. Ik had ze ook wel willen zien op wacken hoor, maar Vader live is onovertroffen! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik stond vooraan bij Sonata, dus ik hoorde weinig andere muziek eromheen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: als je het wil luisteren, zoek dan de cd's "Ecliptica" of "Silence"....die andere is nogal van mindere kwaliteit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |