|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik beweer nergens dat ik Nightwish happy metal vind. Sonata wel omdat dat op helloween-leest geschoeide metal is. Uiteraard hebben ze daar een eigen draai aan gegeven anders had ik ze ook nooit zo goed gevonden. |
|
quote: Nee, het ging eigenlijk ook meer over Sonata, Nightwish heeft (voor mij zeker met "Once") een serieuzerdere (ofzo) uitstraling als Sonata. Je hebt gelijk wat die nummers betreft: sommige Sonata nummers zijn ietsje te typisch, maar het komt niet bij Freedom Call in de buurt. All the posers: leave the hall! |
|
Da's waar. maar goed waar het hier omging is dat ze eens in NL moeten komen. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze met Nightwish komen want die band zuigt, imo. Hopelijk komen ze nog een keer in een echt goede package. Kijk ook al uit naar de nieuwe CD. |
|
quote: Grappig, ik vind Nightwish dan weer veel beter als Sonata Arctica. Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen. All the posers: leave the hall! |
|
gelukkig wel |
|
Zeg tormented, wil je dat shirt nou nog kopen? zzz |
|
neeuh, geen geld. en ik vind SA stukken serieuzer dan Nightwish. Hun lyrics zijn een stuk persoonlijker en de fan-tas-tische zang van Tony maakt het allemaal af. Hulde! En Twan, desnoods ga ik lopend. En dat meen ik. |
|
quote: http://www.sonataarctica.info/ |
|
Ik wil er ook heen :/ Komen ze dan een eker in neerland is t uitverkocht voor zover ik weet :s Maja maar weer wachten tot ze weer komen. zo donders wiet van de keet |
|
In Nederland zijn ze voorprogramma van Nightwish, daar zijn nog kaarten voor te krijgen geloof ik In België spelen ze als headliner (volgens mij ook als enige band die avond), dat is wel uitverkocht, gelukkig was ik optijd met reserveren |
|
Ik ben er op Wacken ook bij in slaap gevallen, helaas, want ik ben ze inmiddels ook wel wat meer gaan waarderen, maar ja, op dat moment zat het er gewoon niet meer in. Helaas toen ook nog het leeuwendeel van Onkel Tom gemist, tsja... Overigens vind ik Freedom Call, afgezien van het feit dat het inderdaad superblij is, wel een geweldige band NP: Rhapsody - Shadows Of Death For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
9 november in de biebob in belgie. Ze spelen de dag daarvoor in ht voorprogramma van nightwish, maar zelf in Nederland spelen....nope geen knoop aan vast te touwen |
|
Ik ben aanwezig in de Biebob. |
|
heb er zin in !! in de biebob zijn de concerten meestal erg gaaf wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zoals in de openingspost te lezen is kijk ik echt enorm uit naar de Biebob show |
|
quote: Yeah ik ook! Vraag me alleen af of Sonata Arctica nou de enige band is die avond? |
|
|
|
Dat zou erg vet zijn! |
|
Mijn aanwezigheid bij Sonata de 8e is ineens niet meer zeker De auto waarmee we zouden gaan is dan bezet |
|
Tot zo mensen |
|
Gisteren waren ze erg sterk in ieder geval. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Helemaal mee eens! |
|
gemengde gevoelens... misschien waren mn verwachtingen wel veel te hoog. Zelden zo'n enthousiast publiek gezien, en de band maakte een vermoeide maar was toch net zo enthousiast . Alleen de bassist scheen er geen zin in te hebben. Stond met een hangend gezicht stil zn ding te doen en leek totaal niet onder de indruk van de overweldige respons. maar het werd verneukt door het KUTgeluid. De versterkers waren gewoon slecht, de zang amper hoorbaar en hetzelfde gold voor de keyboards. De drum lag gewoon te hard in de mix. Erg jammer. maar ik heb me toch supervermaakt , lekker vooraan de groupy uitgehangen . Anderhalf uur lang heerlijke melometal! playlist (niet in die volgorde Reckoning Day, Reckoning night (intro) Misplaced Blinded no more Kingdom for a heart Weballergy Abandoned pleased brainwashed exploited Last drop falls Replica Gitaar + keyboard battle Victoria's secret 8th commandment Don't say a word Black Sheep The end of this chapter ( ) My land Sing in silence The Cage voortaan beter geluid graag, maar het heerschte zeker |
|
Broken werd ook gespeeld en UnOpened volgens mij ook, en Weballergy volgens mij niet [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 10-11-2004 11:19] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |