IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sonata Arctica... wanneer nou!!!? Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De laatste keer dat Sonata Arctica (mijn nummer 1 band) in nederland was... was in 2000, het voorprogramma van Stratovarius (samen met Rhapsody). Aangezien ik zenogniet kende... was ik er niet bij. Sindsdien zijn ze hier niet meer geweest. Niet voor de silence tour, en de tour van hun laatste album heeft hun tot dusver ook nog niet naar ons kikkerlandje gebracht (en ik kon niet naar Wacken 2003 ).

De officiele sonata arctica website is al maanden down...het domein staat zelfs te koop :S. Spinefarm beantwoord geen van mijn mailtjes.

Weet iemand of Sonata ergens in nederland aangekondigd is? Jullie hebben geen idee hoe ik baal als ik hoor dat ze geweest zijn...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-12-2003 17:42 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ook nog niks gehoord....zit er ook nogal op te wachten....de vorige keer dat ze in de buurt waren was t super snel uitverkocht en was k natuurlijk te laat....

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 17:42 schreef she_devil het volgende:
ook nog niks gehoord....zit er ook nogal op te wachten....de vorige keer dat ze in de buurt waren was t super snel uitverkocht en was k natuurlijk te laat....

waar/wanneer was dat? Die tour met Stratovarius

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-12-2003 17:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 14 december 2003 17:43 schreef Tormented soul het volgende:
waar/wanneer was dat? Die tour met Stratovarius
nej was 1 of 2 jaar geleden in de biebob, kweenie met wie dat was....

Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 17:44 schreef she_devil het volgende:
nej was 1 of 2 jaar geleden in de biebob, kweenie met wie dat was....

dat moet ik hebben geweten . Ken ze sinds de release van Silence...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-12-2003 17:46 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 14 december 2003 17:44 schreef Tormented soul het volgende:
dat moet ik hebben geweten . Ken ze sinds de release van Silence...
k weet bijna zeker dat t niet samen met strato was...., maar t is wel een tijdje geleden..., denk in 2001 ofzo

Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Damn... maar goed. De laatste tourdates die ik heb gezien, waren een paar fesitvals, een optreden in Parijs en de rest allemaal in Finland... Maar ik heb geen idee wat er de laatste maanden bij gekomen is. Dat is frustrerend

Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik roep dus forummers op, zodra ze ergens bij hun lokale tent Sonata Arctica zien staan, het hier te pleuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 14-12-2003 17:51]

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-12-2003 17:54 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik heb ze nog gezien eind mei...

Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 17:54 schreef ~Narsil het volgende:
Ik heb ze nog gezien eind mei...

WTF

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-12-2003 17:56 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Rotonde Festival in noord Frankrijk...

Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 17:56 schreef ~Narsil het volgende:
Rotonde Festival in noord Frankrijk...

grrr... moet... sonata ... zien....

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-12-2003 17:59 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Was toch niks bijzonders hoor...

Tormented soul
Posted 14-12-2003 17:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 17:59 schreef ~Narsil het volgende:
Was toch niks bijzonders hoor...

Jij hebt geen gevoel

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-12-2003 18:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb ze destijds met rhapsody en stratovarius gezien in Hardenberg,maar vond ze destijds erg weinig voorstellen.Vrouwlief heeft wat cd tjes van Sonata,en die vind ik best wel te teren,maar live konden ze me niet boeien helaas..

spelfout weggehaald...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-12-2003 18:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 17:49 schreef Tormented soul het volgende:
Damn... maar goed. De laatste tourdates die ik heb gezien, waren een paar fesitvals, een optreden in Parijs en de rest allemaal in Finland... Maar ik heb geen idee wat er de laatste maanden bij gekomen is. Dat is frustrerend

Ze waren op Wacken afgelopen jaar En ik vond ze SUPER! Maar jij krijgt je kans vast nog wel!! (Dat hoop ik althans, want dan kan ik ze ook nog een keer zien )

..."Hate can only create more hate"...

Tormented soul
Posted 14-12-2003 18:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik hoop het

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 15-12-2003 10:44 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 14 december 2003 18:30 schreef Immortella het volgende:
Ze waren op Wacken afgelopen jaar En ik vond ze SUPER! Maar jij krijgt je kans vast nog wel!! (Dat hoop ik althans, want dan kan ik ze ook nog een keer zien )

op wacken speelde ze idd super al werd het soms beetje verpestt door stukken van vader die er door heen kwamen banjeren

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-12-2003 12:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 december 2003 18:17 schreef varanus het volgende:
Ik heb ze destijds met rhapsody en stratovarius gezien in Hardenberg,maar vond ze destijds erg weinig voorstellen.Vrouwlief heeft wat cd tjes van Sonata,en die vind ik best wel te teren,maar live konden ze me niet boeien helaas..

Was je al binnen blijkbaar; bij ons ging de zaal open toen ze al bezig waren dus heb ze buiten in de rij mogen horen

Overigens waren ze toen (ten tijde van de debuutlp dus) nog 'echte broekies (net als Rhapsody); verlegen en de zanger kon het nog niet live waarmaken; ondertussen zijn ze flink gegroeid getuige het optreden op Wacken dit jaar.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-12-2003 18:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 12:39 schreef Mutilator het volgende:
Was je al binnen blijkbaar; bij ons ging de zaal open toen ze al bezig waren dus heb ze buiten in de rij mogen horen

Overigens waren ze toen (ten tijde van de debuutlp dus) nog 'echte broekies (net als Rhapsody); verlegen en de zanger kon het nog niet live waarmaken; ondertussen zijn ze flink gegroeid getuige het optreden op Wacken dit jaar.

Wij waren toen idd mooi op tijd binnen.En het waren echt nog broekkies ja Verlegen jochies.

spelfout weggehaald...

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 15-12-2003 18:05 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

op Wacken gezien..

invictis
Usericon van invictis
Posted 15-12-2003 18:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb dus echt werkelijk nog nooit van die band gehoord

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Tormented soul
Posted 15-12-2003 18:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:05 schreef invictis het volgende:

You're not worthy

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-12-2003 18:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 15 december 2003 10:44 schreef Rensykdom het volgende:
op wacken speelde ze idd super al werd het soms beetje verpestt door stukken van vader die er door heen kwamen banjeren

Wie gaat er dan ook naar Sonata als Vader speelt. Ik had ze ook wel willen zien op wacken hoor, maar Vader live is onovertroffen!

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 19:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 10:44 schreef Rensykdom het volgende:

Ik stond vooraan bij Sonata, dus ik hoorde weinig andere muziek eromheen

..."Hate can only create more hate"...

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-12-2003 19:02 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 december 2003 18:05 schreef invictis het volgende:

als je het wil luisteren, zoek dan de cd's "Ecliptica" of "Silence"....die andere is nogal van mindere kwaliteit

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com