|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Pleur eens een nummer online ouwe reus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Kan dat niet hahahaha, totaal geen verstand over hoe dit moet hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehehe, dadelijk moet ik nog echt huilen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver, maar wachten tot ik het op een andere manier dan echt eens kan horen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeg Hub, ik lees net je review op Vampire magazine. Ik was een beetje verbaast over dit stukje: This band featuring (ex)members from Zyklon, Limbonic Art and Dimension F3H Wie van Sarcoma Inc. heeft in Dimension F3H gezeten? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat zal inderdaad een vergissinkje zijn. Dimension F3H is natuurlijk de band van Daemon's Limbonic Art collega Morfeus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Arghamon aka Cato Jensen is tegenwoordig sessie-drummer bij Dimension F3H Morfeus is inderdaad oprichter van Dimension F3H. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-04-2006 17:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het leek me ook al sterk dat het een vergissing was. Het was ook niet sarcastisch (of sarcomisch) bedoelt. Ik was gewoon nieuwsgierig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Potver! Is die Gallier toch weer aardig op de hoogte Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Damn ik blijf steeds Saroma lezen, en aan die mierzoete puddingtroep denken ... vage naam ./.. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja die troep ja .... |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hé Hub, al wat binnen of anders nieuws www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nope, zijn al een tijd terug verstuurd...vind 't ook erg lang duren. Zwaar kut is dat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even afwachten nog dus, is goei. Maakt het schijfje alleen maar mooier misschien www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het is de plaat wel zeker het wachten waard vind ikzelf dan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als tie beter dan Torment Rides Forever is kan ik al bijna niet meer wachten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik vind 'em zelf beter en degenen die de plaat al hebben gehoord bij mij zijn het allemaal met me eens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sarcoma Inc. CD's zijn binnen (helaas geleverd zonder jewelcase hoesje dus die moet ik woensdag nog effe halen). Mochten er mensen zijn die de CD zonder jewelcase willen (dus uiteraard wel het boekje en back-inlay card erbij) dan kan dat ook en kost de CD ipv 17,50 nu 15,50. Ben nu naar Carpathian Forest in Arnhem, ik lees het dus wel in de mail Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, zijn er nog exemplaren over? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: WOEHOE!!!!!!!!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |