|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi om te lezen. Ben het helemaal met je eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heb je er nog ene? signature |
|
Yep. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Doe mij maar! ik kijk nog even of je nog zilver hebt voor me signature |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
er komt zo een irritante banner op je site en ik krijg ze niet weg! signature |
|
Op het kruisje klikken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind het kruisje niet signature |
|
Is dat zo'n pop-up met een smilie-achtig iets? Dan staat het kruisje OF linksonder op de afbeelding OF rechtsonder op de afbeelding. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
signature |
|
Huh, heb die pop-up nog niet gezien??? Edit: effe gechecked, er komt elke keer bij het openen van de pagina een nieuwe pop-up, deze zijn gewoon weg te klikken. Eenmaal weggeklikt komt deze niet meer terug. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-05-2006 21:12] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gloeiende gloeiende wat blaast deze plaat ongeloofeloos hard zeg Ik meen zelfs enige limbonic invloeden terug te horen, voor de rest is het gewoon een van de betere beukplaten dit jaar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kijk, da's pas mooie reclame Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze gaat iig een hele poos vast in m'n cdspaeler zitten met een hoog volume. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Als ik weer wat knaakjes heb dan ga ik hem toch maar bestellen, ondanks dat ik er nog helemaal nooit iets van heb gehoord, ik weet je te vinden als het rotzooi is Hub! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hahahahaha, denk dat de muziek je wel zal bekoren. Heb nog nergens negatieve dingen gelezen over dit schijfje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver deze plaat is echt lekkerrr! Black/thrash van het fijnste soort Is deze beter dan de vorige trouwens? Die moet ik ook maar eens zien te scoren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Uploaden graag! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Check hier voor twee tracks. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ah gunstig! Meteen ook even Aptorian Demon checken (ouwe KoK, zonder Obisidian). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou weet ik ook weer hoe dat klinkt, maar goed dat ik het bestelt heb want ik vind het doodsaai en niet interessant. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-06-2006 15:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Saai? SAAI?! Ik hoop toch echt dat die "" smilie betekent dat je sarcastisch bent. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Integendeel.. ik heb het over de 2 mp3's die necro bert boven me postte Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sarcoma Inc. - The Dark Prophecy gekocht GRANDIOOS de evil versie van Bewitched wat een kankerkanjer van een strot!!! wat een riffs, wat een vette lines aaaaaaaaaargh wie verkoopt me het debuut .................. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |