|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar is Hub als je hem nodig bent. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wie zegt dat ik hem daar voor nodig was Maar inderdaad, daar had ik overheen gelezen. Jammer, waar kun je zo'n ding anders vandaan trekken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dan kom je in de vage, stoffige digitale platenwinkeltjes terecht: http://www.sadolust.com/sadostore/index.php?act=viewProd&productId=1175 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Of Ebay. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Is dit ding intussen al fatsoenlijk verkrijgbaar binnen onze landsgrenzen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Eindelijk heb ik Psychopathology dan weten te bemachtigen! Het heeft even geduurd maar het was het wachten waard. Ik moet zeggen dat dit "nieuwe" album wel anders klinkt dan zijn 2 voorgangers. Minder thrash en meer black. Direkt bij het eerste nummer bekruipt me het gevoel dat dit nummer geschreven zou kunnen zijn voor Limbonic art. Maar dan zijn hier uiteraard de invloeden van Morpheus niet aanwezig. Het tweede nummer, Cult of sacrifice, heeft soort van Aura noir feel. Smerig en groovy. Demonoid pakt drijft daarna het tempo meer richting thrash (lees: Kreator) regionen. En vanaf Fullmoon maniac blaast Sarcoma Inc. je omver met blastbeats en striemende black metal riffs. En niet te vergeten, de scheermes zang van Deamon. Ik ben nu al benieuwd naar een, eventueel, 4e album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
blijft een beestige band. Indien er nog merch van zou zijn dan heb ik die graag signature |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |