IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Profielwerkstuk over metal (afgerond, link inside) Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2003 19:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nu heb ik een bestand gevonden voor zip files, het heet winzip.rar Maar het werkt niet.

Bazzio Attacks!!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-12-2003 19:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

try again, try again

ik heb nog wel een how-to-un-rar.vcd (vcd staat voor vage codec) voor je

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2003 19:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 19:42 schreef bazzio het volgende:
Nu heb ik een bestand gevonden voor zip files, het heet winzip.rar Maar het werkt niet.

Daarvoor moet je winrar.ace hebben...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2003 19:46 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 19:45 schreef altx het volgende:
Daarvoor moet je winrar.ace hebben...

Nu snap ik het helemaal niet meer.

Bazzio Attacks!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-12-2003 20:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 december 2003 19:21 schreef Black Tulip het volgende:
...Zoiets dacht ik al. Heb je die scriptie heel misschien nog digitaal? Ik zou hem eigenlijk graag willen lezen
...

Waarschijnlijk komt ie online, maar dan als onderdeel van een compleet nieuwe metalsite waar ik met een team aan gewerkt heb; binnenkort meer hierover!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-12-2003 20:42]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

altx
Usericon van altx
Posted 21-12-2003 20:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

@Black Tulip:

Wat ik mij nu afvraag: Zijn er eigenlijk bands of subgenres waarvan je, als gevolg van het profielwerkstuk dat je gemaakt hebt, nu denkt van die moet ik toch eens gaan uitchecken? Met andere woorden, wat hebben wij bijgedragen aan de ontwikkeling van jouw muzieksmaak?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-12-2003 20:51 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik ben het grotendeels met Zelthor eens, enkele tips:

- koppen en tussenkoppen groter, vergedrukt of wat dan ook maken, want dat bevorderd het overzicht
- dingen als je deelvragen laten inspringen om er de nadruk op te leggen
- uit je inleiding: "Ik was vastbesloten om dit ook echt te doen" niet doen! zeg dan: "Ik ben ervan overtuigd dat mij dit gelukt is" of iets dergelijks...iets overtuigender overkomen
- bij de uitwerking van je deelvragen heb je te weinig alinea's gemaakt. Je moet zo gauw je op een ander onderwerp/gedeelte van een onderwerp komt, ff op enter raggen

maar ik denk dat deze dingen ook komen door je gebrek aan ruimte door de pagina limiet

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-12-2003 21:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
5 Ooit gestoord aan metalfans: Ja, soms, sommigen van die mensen wassen zich niet zo vaak. In het openbaar vervoer kan dat nogal ranzig zijn.

dat zijn geen metalfans! Dat zijn zwervers!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-12-2003 21:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 21:13 schreef Elfensteen het volgende:

dat is lood om oud ijzer!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2003 22:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 21:13 schreef Elfensteen het volgende:

Maar, maar, maar ze hadden lang haar hoor.

Bazzio Attacks!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2003 1:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 18:13 schreef Black Tulip het volgende:
6 VWO. Het heet niet voor niets een profielwerkstuk

Te weinig diepgang? Ik zat nu op meer dan 80 pagina's. Hoe groot zou het werkstuk wel niet zijn geworden als ik er verder op in ging?

Als je meer zegt, betekend dat nog niet dat je meer gezegd hebt

ach ja profiel werkstukken, ze stinken. Heb er zelf ook een moeten maken. Ze moeten zogenaamd voorbereidend op het WO zijn, en het niveau ervan benaderen. Gelukkig krijg je 0 voorbereiding in de 6 jaar die je moet doden, en is een profiel werkstuk eigenlijk een veredeld basisschool werkstukje. Lang leve de tweede fase.

ben wel benieuwd naar je uitkomsten, maar aangzein het heeeeeeeeeel laat is, moet ik dat morgen maar even lezen.

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 22-12-2003 13:59 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 19:31 schreef ZelThoR het volgende:
Graag gedaan Ik ben nu al anderhalf jaar bezig met het scherpslijpen van werkstukken, rapporten, opdrachten voor m'n studie, weet wel ongeveer waar men op let Moet ook zeggen dat ik m'n werk nu ook stukken beter vind.

Welke studie doe je? Ik ga zelf volgend jaar (als ik mijn examen haal, maar daar heb ik wel vertrouwen in) American Studies doen in Groningen.

quote:
Verplicht? Ohja, bij enquetes moet je natuurlijk de ingevulde enquetes inleveren, d'oh... Dat is dan weer het voordeel van papieren enquetes, die zijn er meestal niet zo brak uit als die toegevoegd worden.

Wat zag er dan zo brak uit dan..?

quote:
Voor polls is het vrij normaal om de kale resultaten als bijlage bij je verslag te voegen. Dan weten mensen tenminste een beetje waar je die "onzin" vandaan hebt.

Ik heb de resultaten post voor post per forum op alfabetische volgorde in correct Nederlands in de bijlages gezet. Vooral dat in correct Nederlands neerzetten heeft veel tijd gekost Ik denk dat de boel nog onoverzichtelijker was geweest als ik de stukjes tekst letterlijk had gekopieerd.

quote:
Waarschijnlijk komt ie online, maar dan als onderdeel van een compleet nieuwe metalsite waar ik met een team aan gewerkt heb; binnenkort meer hierover!

Cool

quote:
Wat ik mij nu afvraag: Zijn er eigenlijk bands of subgenres waarvan je, als gevolg van het profielwerkstuk dat je gemaakt hebt, nu denkt van die moet ik toch eens gaan uitchecken? Met andere woorden, wat hebben wij bijgedragen aan de ontwikkeling van jouw muzieksmaak?

Heel erg veel. Voorbeeldje: Ik wist eerst nauwelijks onderscheid te maken tussen black en death metal, dat gaat nu moeiteloos. Maar sowieso geldt voor vrijwel ieder subgenre dat ik nu gewoon veel beter weet wat het inhoudt. Ik ben ook inderdaad naar aanleiding van het profielwerkstuk flink aan het downloaden gegaan, vooral black, death en power metal. Ik download sowieso erg veel, maar ik heb me nu gericht op de pioniers en dergelijke

En ik had geen flauw benul van de geschiedenis van metal voordat ik aan mijn profielwerkstuk begon.

Chriz, ook jij bedankt

quote:
ach ja profiel werkstukken, ze stinken. Heb er zelf ook een moeten maken. Ze moeten zogenaamd voorbereidend op het WO zijn, en het niveau ervan benaderen. Gelukkig krijg je 0 voorbereiding in de 6 jaar die je moet doden, en is een profiel werkstuk eigenlijk een veredeld basisschool werkstukje. Lang leve de tweede fase.

Precies, lang leve de tweede fase

[Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 22-12-2003 14:02]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-12-2003 14:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Jou deathmetal beschrijven slaat werkelijk kant nog wal, er klopt niks van.

Al met al is je indeling zeer mager, erg onduidelijk in de structuur. Leer Word gebruiken, koppen e.d. missen.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-12-2003 14:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:59 schreef Black Tulip het volgende:
Welke studie doe je? Ik ga zelf volgend jaar (als ik mijn examen haal, maar daar heb ik wel vertrouwen in) American Studies doen in Groningen.

Heej, een vriendin van me doet ook American Studies, is nu derde jaars.. Toen we op 't Vwo zaten begon ze daar opeens over, ik had nog nooit van die studie gehoord..
Maar weer even on topic: Ik kan je werkstuk niet meer bekijken, werkt de link nog wel??
Ik zou hem erg graag eens bekijken/lezen..

..."Hate can only create more hate"...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-12-2003 14:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben met OTolerance eens dat je profielwerkstuk typografisch gezien overzichtelijker en fraaier had mogen zijn.

Kopteksten gebruiken, tekst laten inspringen, etc.

Maar goed, je zit op het VWO en niet op het Grafisch Lyceum o.i.d.

Ik hoop dat je een mooi cijfer voor je werkstuk krijgt!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-12-2003 15:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ben ik nou de enige bij wie die link niet werkt?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 15:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 15:06 schreef Immortella het volgende:
ik kan hem wel even doorsturen (mail)

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-12-2003 15:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 15:07 schreef Elfensteen het volgende:
ik kan hem wel even doorsturen (mail)

Als je dat zou willen doen

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 15:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 15:10 schreef Immortella het volgende:
Als je dat zou willen doen
moet je wel je inbox even legen, ik kan hem zo niet versturen (811 kb)

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-12-2003 15:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 15:13 schreef Elfensteen het volgende:
moet je wel je inbox even legen, ik kan hem zo niet versturen (811 kb)

Het zipje sturen Elf, die is 300kb!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 15:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 15:15 schreef Snaack het volgende:
Het zipje sturen Elf, die is 300kb!

altx
Usericon van altx
Posted 22-12-2003 23:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 15:06 schreef Immortella het volgende:

Jij zat zeker weer met je linkermuisknop erop te drukken?

Bij dit soort dingen altijd rechtermuisknop en dan "Doel opslaan als..." (of "Save target as..." of iets dergelijks).

altx
Usericon van altx
Posted 22-12-2003 23:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
(...)
Heel erg veel. Voorbeeldje: Ik wist eerst nauwelijks onderscheid te maken tussen black en death metal, dat gaat nu moeiteloos. Maar sowieso geldt voor vrijwel ieder subgenre dat ik nu gewoon veel beter weet wat het inhoudt. Ik ben ook inderdaad naar aanleiding van het profielwerkstuk flink aan het downloaden gegaan, vooral black, death en power metal. Ik download sowieso erg veel, maar ik heb me nu gericht op de pioniers en dergelijke
(...)

Hehe, dan ben je in ieder geval verder dan waar ik was toen ik net een jaar naar metal luisterde.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2003 11:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:

Ik doe Civiele Techniek in Enschede. Daarvoor moest ik in het eerste jaar drie ontwerpprojecten doen waarvoor drie rapporten gemaakt moesten worden en toen waren ze er meteen scherp op dat dat er gewoon goed uit moet zien. Mensen moet je rapport willen lezen

quote:

Wat zag er dan zo brak uit dan..?

Het was vooral onoverzichtelijk. Maar dat je het Nederlands hebt verbeterd is wel een rotwerk zeg met al die fouten die mensen op fora maken.

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 24-12-2003 0:35 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Jou deathmetal beschrijven slaat werkelijk kant nog wal, er klopt niks van.

Hoe zou jij het doen?

quote:
Nog meer commentaar op layout

Message understood...

quote:
Heej, een vriendin van me doet ook American Studies, is nu derde jaars.. Toen we op 't Vwo zaten begon ze daar opeens over, ik had nog nooit van die studie gehoord..

Dat zeggen er wel meer ja

quote:
Ik hoop dat je een mooi cijfer voor je werkstuk krijgt!

Ik krijg geen cijfer, maar een onvoldoende, voldoende of een goed, maar dankje

quote:
Hehe, dan ben je in ieder geval verder dan waar ik was toen ik net een jaar naar metal luisterde.

quote:
Ik doe Civiele Techniek in Enschede.

Wat is dat precies?

quote:
Daarvoor moest ik in het eerste jaar drie ontwerpprojecten doen waarvoor drie rapporten gemaakt moesten worden en toen waren ze er meteen scherp op dat dat er gewoon goed uit moet zien. Mensen moet je rapport willen lezen

Begrijpelijk

quote:
Maar dat je het Nederlands hebt verbeterd is wel een rotwerk zeg met al die fouten die mensen op fora maken.

Dat was het zeker.

quote:
Ja leuk he, al die quotes...

[Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 24-12-2003 0:36]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com