IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Profielwerkstuk over metal (afgerond, link inside) Vorige pagina
Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 25-12-2003 14:09 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

Ik had gezegd dat ik van Arch Enemy alleen Wages Of Sin gehoord had .... Maar toen vergat ik dat ik ook Anthems Of Rebellion gehoord had, hoe typisch Die vond ik bij de eerste keer luisteren erg gaaf, maar naar de tweede keer wilde ik er niets meer van hebben

Maar goed, ik heb At The Gates - Slaughter Of The Soul geruild voor Arch Enemy - Wages Of Sin, met de bonuscd met Johan op grunt, maar ik vind hem verschrikkelijk. Als hij net zo erg is op de eerdere albums, heb ik eigenlijk verder geen interesse....

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 25-12-2003 14:10 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 14:05 schreef altx het volgende:
Hehe, dit is nog maar het begin...

Cool Ik sta voor (bijna) alles open

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 14:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 14:09 schreef Black Tulip het volgende:
(...)
Maar goed, ik heb At The Gates - Slaughter Of The Soul geruild voor Arch Enemy - Wages Of Sin, met de bonuscd met Johan op grunt, maar ik vind hem verschrikkelijk. Als hij net zo erg is op de eerdere albums, heb ik eigenlijk verder geen interesse....

Tsja, over de vocale prestaties van Johan Liiva zijn de meningen nogal verdeeld... Maar als ik jou was, zou ik in ieder geval Burning Bridges een keer proberen. Die bevat aan de ene kant zulk briljant gitaarspel dat je de zang *bijna* niet meer hoort en aan de andere kant was Johan toen relatief het best bij stem (want er staat zelfs een nummer op die bonus-cd die ze opgenomen hadden toen Johan last had van een keelonsteking of zoiets...).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

altx
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 14:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 14:10 schreef Black Tulip het volgende:
Cool Ik sta voor (bijna) alles open

Weet je dat heel zeker?

Ik heb nu regelmatig zoiets van "waar ben ik in 's hemelsnaam aan begonnen?"...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 25-12-2003 14:29 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 14:13 schreef altx het volgende:
Tsja, over de vocale prestaties van Johan Liiva zijn de meningen nogal verdeeld...

Ik vond hem werkelijk een van de slechtste grunters die ik ooit gehoord had. Normaal maakt het me weinig uit, maar zijn stem, ieuwww... Ben echt blij dat Angela hem vervangen heeft, zij is tof

Maar vooruit, ik heb Burning Bridges op de lijst gezet.. It'd better be good

quote:
aan de andere kant was Johan toen relatief het best bij stem (want er staat zelfs een nummer op die bonus-cd die ze opgenomen hadden toen Johan last had van een keelonsteking of zoiets...).

Wat is dat voor logica? Maar ik kon eigenlijk niet horen dat hij op dat nummer een keelontsteking had Oh en het nummer wat Michael compleet afkraakte, vond ik het beste nummer op de bonus cd

quote:
Weet je dat heel zeker? Ik heb nu regelmatig zoiets van "waar ben ik in 's hemelsnaam aan begonnen?"...

Haha nee, het gaat prima hoor Hoewel ik naar mijn gevoel in een vreselijk rap tempo door alles heen ga, ik download gewoon veel te veel.. en alleen hele albums. Maar zolang er spul tussen zit wat je bij de eerste keer luisteren al omverblaast is het toch prima? Ik ben al maanden lang op metal jacht en het ziet eruit dat het nog wel langer gaat duren

altx
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 14:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 14:29 schreef Black Tulip het volgende:
(...)
Wat is dat voor logica? Maar ik kon eigenlijk niet horen dat hij op dat nummer een keelontsteking had Oh en het nummer wat Michael compleet afkraakte, vond ik het beste nummer op de bonus cd

Damn. Ik druk me weer eens niet al te duidelijk uit, geloof ik. Die "want" is misschien ook niet op zijn plaats. Maar het is gewoon algemeen bekend dat Johan bij de opnames van Burning Bridges relatief het best bij stem was (en dat kun je op zich ook wel horen...).

quote:
Op 25 december 2003 14:29 schreef Black Tulip het volgende:
Haha nee, het gaat prima hoor Hoewel ik naar mijn gevoel in een vreselijk rap tempo door alles heen ga, ik download gewoon veel te veel.. en alleen hele albums. Maar zolang er spul tussen zit wat je bij de eerste keer luisteren al omverblaast is het toch prima? Ik ben al maanden lang op metal jacht en het ziet eruit dat het nog wel langer gaat duren

Wacht maar totdat je net zoals ik 7 jaar naar metal luistert. Dan zie je echt door de bomen het bos niet meer...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-12-2003 16:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

de zanger die arch enemy heeft vind ik echt verschrikkelijk nu. Dat mens kan gewoon niet echt een diepe grunt maken. Geef mij johan maar! Toen was de muziek tenminste ook te pruimen, het heeft me nu een te hoog popgehalte. Met name de songstructen zijn erg standaard en de solo's zijn ook niet echt geweldig meer. Het is zeker een paar klasse minder geworden. Burning Bridges is daarom gewoon hun beste

"This one is older than shit, heavier than time!"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-12-2003 22:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 13:59 schreef Black Tulip het volgende:
En ghoulliette, cool dat je een goed had Een tweetal bij mij in de klas had het over hetzelfde onderwerp, maar ik denk niet dat zij een goed hebben gekregen.
*

stelde weinig voor hoor, je moest gewoon mazzel met je "begeleider" hebben. Bij ons hadden eigenlijk best veel mensen een goed of voldoende goed. Helemaal omdat we de eerste lichting waren. Als ik het verslag terug zie snap ik weinig van de beoordeling, heb basisschool werkstukjes die beter zijn
werd er bij jullie ook een soort wedstrijd gehouden onder de werkstukken?
Bij ons werd een werkstuk over iconen (in het kader van kunstgeschiedenis) bekroond tot het beste (als ik het me goed herinner).

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 27-12-2003 20:32 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 14:33 schreef altx het volgende:
Maar het is gewoon algemeen bekend dat Johan bij de opnames van Burning Bridges relatief het best bij stem was (en dat kun je op zich ook wel horen...).

Dan hoop ik dat ik niet al te veel last van hem zal hebben

quote:
Wacht maar totdat je net zoals ik 7 jaar naar metal luistert. Dan zie je echt door de bomen het bos niet meer...

Tuurlijk wel ... Hoop ik...

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 27-12-2003 20:35 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 22:12 schreef ghoulliette het volgende:
stelde weinig voor hoor, je moest gewoon mazzel met je "begeleider" hebben.

Die was bij ons vrijwel afwezig

quote:
Bij ons hadden eigenlijk best veel mensen een goed of voldoende goed. Helemaal omdat we de eerste lichting waren. Als ik het verslag terug zie snap ik weinig van de beoordeling, heb basisschool werkstukjes die beter zijn

Haha, ik denk dat dat bij een aantal klasgenoten van mij ook wel het geval zal zijn.. Ik heb gigantisch veel tijd en werk in mijn profielwerkstuk besteed en ik meen dat het wel boven het niveau uitsteekt van mijn basisschoolwerkstukjes Dat is wel te hopen in ieder geval lol

quote:
werd er bij jullie ook een soort wedstrijd gehouden onder de werkstukken?
Bij ons werd een werkstuk over iconen (in het kader van kunstgeschiedenis) bekroond tot het beste (als ik het me goed herinner).

Nope...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com