|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Cool Ik sta voor (bijna) alles open |
|
quote: Tsja, over de vocale prestaties van Johan Liiva zijn de meningen nogal verdeeld... Maar als ik jou was, zou ik in ieder geval Burning Bridges een keer proberen. Die bevat aan de ene kant zulk briljant gitaarspel dat je de zang *bijna* niet meer hoort en aan de andere kant was Johan toen relatief het best bij stem (want er staat zelfs een nummer op die bonus-cd die ze opgenomen hadden toen Johan last had van een keelonsteking of zoiets...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Weet je dat heel zeker? Ik heb nu regelmatig zoiets van "waar ben ik in 's hemelsnaam aan begonnen?"... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik vond hem werkelijk een van de slechtste grunters die ik ooit gehoord had. Normaal maakt het me weinig uit, maar zijn stem, ieuwww... Ben echt blij dat Angela hem vervangen heeft, zij is tof Maar vooruit, ik heb Burning Bridges op de lijst gezet.. It'd better be good quote: Wat is dat voor logica? Maar ik kon eigenlijk niet horen dat hij op dat nummer een keelontsteking had Oh en het nummer wat Michael compleet afkraakte, vond ik het beste nummer op de bonus cd quote: Haha nee, het gaat prima hoor Hoewel ik naar mijn gevoel in een vreselijk rap tempo door alles heen ga, ik download gewoon veel te veel.. en alleen hele albums. Maar zolang er spul tussen zit wat je bij de eerste keer luisteren al omverblaast is het toch prima? Ik ben al maanden lang op metal jacht en het ziet eruit dat het nog wel langer gaat duren |
|
quote: Damn. Ik druk me weer eens niet al te duidelijk uit, geloof ik. Die "want" is misschien ook niet op zijn plaats. Maar het is gewoon algemeen bekend dat Johan bij de opnames van Burning Bridges relatief het best bij stem was (en dat kun je op zich ook wel horen...). quote: Wacht maar totdat je net zoals ik 7 jaar naar metal luistert. Dan zie je echt door de bomen het bos niet meer... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
de zanger die arch enemy heeft vind ik echt verschrikkelijk nu. Dat mens kan gewoon niet echt een diepe grunt maken. Geef mij johan maar! Toen was de muziek tenminste ook te pruimen, het heeft me nu een te hoog popgehalte. Met name de songstructen zijn erg standaard en de solo's zijn ook niet echt geweldig meer. Het is zeker een paar klasse minder geworden. Burning Bridges is daarom gewoon hun beste "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: stelde weinig voor hoor, je moest gewoon mazzel met je "begeleider" hebben. Bij ons hadden eigenlijk best veel mensen een goed of voldoende goed. Helemaal omdat we de eerste lichting waren. Als ik het verslag terug zie snap ik weinig van de beoordeling, heb basisschool werkstukjes die beter zijn werd er bij jullie ook een soort wedstrijd gehouden onder de werkstukken? Bij ons werd een werkstuk over iconen (in het kader van kunstgeschiedenis) bekroond tot het beste (als ik het me goed herinner). |
|
quote: Dan hoop ik dat ik niet al te veel last van hem zal hebben quote: Tuurlijk wel ... Hoop ik... |
|
quote: Die was bij ons vrijwel afwezig quote: Haha, ik denk dat dat bij een aantal klasgenoten van mij ook wel het geval zal zijn.. Ik heb gigantisch veel tijd en werk in mijn profielwerkstuk besteed en ik meen dat het wel boven het niveau uitsteekt van mijn basisschoolwerkstukjes Dat is wel te hopen in ieder geval lol quote: Nope... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |