IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2004 13:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja, kut dat Testament niet is gekomen. Dat was toch DE band waar ik voor kwam.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 13:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

GODVERDOMME!!! TESTAMENT WAT HAD IK DE SMOOR IN !!!

gelukkig maakte exodus en hatebreed een hoop goed vette pit!!
EXODUS WAT EEN VETTE BAND IS DAT TOCH!!! veel nieuw materiaal alleen weinig echte klassiekers zoals : bounded by blood , exodus , phirana, and then there were none, metal command.
niet dat ik het nieuwe slecht vind (vind het te gek ) maar ik vind die ouwe gewoon veel meer agressie hebben!

@veranus


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-06-2004 13:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

was het druk?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2004 13:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 13:42 schreef Spirit In Black het volgende:
was het druk?


Ja, ik vond het best vol zitten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 13:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

denk rond de 8 a 10 duizend


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-06-2004 14:19 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 20 juni 2004 13:32 schreef Orion het volgende:
GODVERDOMME!!! TESTAMENT WAT HAD IK DE SMOOR IN !!!

gelukkig maakte exodus en hatebreed een hoop goed vette pit!!
EXODUS WAT EEN VETTE BAND IS DAT TOCH!!! veel nieuw materiaal alleen weinig echte klassiekers zoals : bounded by blood , exodus , phirana, and then there were none, metal command.
niet dat ik het nieuwe slecht vind (vind het te gek ) maar ik vind die ouwe gewoon veel meer agressie hebben!

@veranus


ehm... al die nummers die je hebt opgenoemd, hebben ze dus niet gespeeld

aanvulling: Sarjenka, je moet leren lezen... dat zegt ie dus: "die hebben ze niet gespeeld" *GRIN*

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 20-06-2004 14:23]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-06-2004 14:22 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb op mijn weblog een 3-delig verslag geschreven.

deel 1

deel 2

en

deel 3

groetsels


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 14:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb me prima vermaakt.Exodus was toch de band voor mij!!
Orion,Immortella,ranzige roel en styhn gezien en gesproken,en nu zit ik erg brak weer thuis.

Nog effe met de gasten van fintroll zitten zuipen bij de pre-party.Wat een figuren


spelfout weggehaald...


Rapture
Usericon van Rapture
Posted 20-06-2004 14:39 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

Ik heb weer een jaartje Waldrock overleeft , op naar Graspop volgend weekend...



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-06-2004 14:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Hopelijk speelt testament wel op graspop.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 20-06-2004 14:46 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 14:40 schreef arrebar het volgende:
Hopelijk speelt testament wel op graspop.

en dat doen ze


wuust robuust


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 15:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kut belgen hebben weer mazzel!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2004 15:41 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 12:12 schreef collision-tammi het volgende:
ik ben er geweest, een vet feest!!

vooral twisted sister was geniaal!


fijn dat we toch nog even geknuffeld hebben


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-06-2004 15:57 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Ik heb alle zmemmers dit jaar de bek volgescheten.


No meat is sweater


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 15:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

AV SATAN!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-06-2004 16:03 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 15:57 schreef Infaustus het volgende:
Ik heb alle zmemmers dit jaar de bek volgescheten.

Bij mij kon er anders nog best wat bij


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2004 16:13 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 juni 2004 15:57 schreef Infaustus het volgende:
Ik heb alle zmemmers dit jaar de bek volgescheten.


Hehe, je was wederom vermakelijk ja

Verder was Waldrock weer een prettig feestje. Fear Factory en Hatebreed bands van de dag. Bij de laatste heerlijk in de pit bezig geweest. Bij metalcore/hardcore maakt men tenminste fatsoenlijke pits.
Verder veel regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Veel volk gezien ook uiteraard, maar dat is niet interessant om te lezen.


Life doesn't get much better than this!


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 20-06-2004 16:39 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Ik vond My Dying Bride een van de betere optredens. Verder was het weer een zwaar gezellig feest.


. . . . . . . . . ?


Karin
Usericon van Karin
Posted 20-06-2004 16:45 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 15:57 schreef Infaustus het volgende:
Ik heb alle zmemmers dit jaar de bek volgescheten.


haha jij hebt in de pis van alle zmers gezwommen, dat is iets heel anders


hahahah wat was cradle of filth lachwekkend, geweldig !

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 20-06-2004 18:03]


Will there ever be a better icon than myself?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-06-2004 16:47 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Stfu


No meat is sweater


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-06-2004 16:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 20-06-2004 18:51 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 20 juni 2004 13:32 schreef Orion het volgende:
GODVERDOMME!!! TESTAMENT WAT HAD IK DE SMOOR IN !!!

gelukkig maakte exodus en hatebreed een hoop goed vette pit!!
EXODUS WAT EEN VETTE BAND IS DAT TOCH!!! veel nieuw materiaal alleen weinig echte klassiekers zoals : bounded by blood , exodus , phirana, and then there were none, metal command.
niet dat ik het nieuwe slecht vind (vind het te gek ) maar ik vind die ouwe gewoon veel meer agressie hebben!

@veranus


vorige tour speelden ze al die nummers wel, maar goed mijn favoriet nummers fabulous disaster staat terug op setlist


Do androids dream of electric sheep?


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-06-2004 18:54 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 20 juni 2004 14:22 schreef Sarjenka het volgende:
Ik heb op mijn weblog een 3-delig verslag geschreven.

deel 1

deel 2

en

deel 3

groetsels


Ok, behalve verslagjes ook foto's... hier te vinden... Maar goed; op zich zijn ze niet heeeeel interessant, behalve als je jezelf misschien erop terug kunt vinden


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2004 19:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 18:54 schreef Sarjenka het volgende:
Ok, behalve verslagjes ook foto's... hier te vinden... Maar goed; op zich zijn ze niet heeeeel interessant, behalve als je jezelf misschien erop terug kunt vinden


Leuke foto's wel!
Waldrock was gaaf dit jaar, wel erg nat maar ach dat mocht de pret niet drukken.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 19:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 16:39 schreef Paaj het volgende:
Ik vond My Dying Bride een van de betere optredens. Verder was het weer een zwaar gezellig feest.


dat snap ik dus niet ik snap niet wat een band als my dying bride op een festival moet.
totaal geen festival muziek , mischien mooi voor thuis maar live nee


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen