IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 12-01-2004 14:51 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

quote:
Op 9 januari 2004 18:27 schreef varanus het volgende:
Wij gaan zoals gewoonlijk ook weer vrijdag.Tis trouwens maar een kwartiertje rijen voor ons,maar de camping blijft nou eenmaal geweldig.Ik hoop dit jaar eens wat lelijke zm ers tegen het zatte lijf te lopen


De kans is reeel dat ik dit jaar ook weer ga... dritte mahl...


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 17:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ah,dus na alle gemiste kansen op reptielenbeurzen komen we elkaar op waldrock tegen?


spelfout weggehaald...


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 14-01-2004 10:41 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

quote:
Op 13 januari 2004 17:34 schreef varanus het volgende:
Ah,dus na alle gemiste kansen op reptielenbeurzen komen we elkaar op waldrock tegen?


laten we niet te vroeg juichen..

ik kan me nog een beursje herrineren in nijmegen waar je niet kwam door autopech. Laat ik nu ook in een wrak rondcrossen... hopen dat ik niet hoef te rijden !!!!


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 14-01-2004 17:41 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

present


wuust robuust


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-01-2004 19:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ook bevestigd;FINNTROLL

Edit;letter vergeten...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 14-01-2004 19:43]


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2004 18:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Damn Na een hele dag nog steeds geen blije mensen?? Tis wel effe FINNTROLL hoor die komt


spelfout weggehaald...


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-01-2004 18:19 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Yesssssssssssssss, hell yeah!!!!!!!! Whopááááááá Ik heb weer een rede om te blijven leven,







NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-01-2004 20:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

jeu


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2004 20:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

whee


"This one is older than shit, heavier than time!"


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-01-2004 20:25 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Als iedereen nou even op Mangled gaat stemmen!
Dan kom ik misschien ook wel...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 20:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Wat leuk, die waren zo schattig op Graspop


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-01-2004 20:27 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:25 schreef Elfensteen het volgende:
Wat leuk, die waren zo schattig op Graspop
Finntroll bedoel je?

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 15-01-2004 20:27]


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Alfr demon
Usericon van Alfr demon
Posted 19-01-2004 15:22 by Alfr demon Wijzig reactieProfiel van Alfr demonQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 januari 2004 21:22 schreef zillah-morte het volgende:
Ik denk dat ik maar voor de gein weer een jaartje heen ga

ik wou ook wel heen maar ja geen geld he?
anders betaal jij mijn kaartje hahaha


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-01-2004 17:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 15:22 schreef Alfr demon het volgende:
ik wou ook wel heen maar ja geen geld he?
anders betaal jij mijn kaartje hahaha



He! Ik heb een tip voor je, ga werken!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-01-2004 20:22 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

was vorig jaar wel leuk, alleen beetje weinig metal Dit jaar waarschijnlijk niet aanwezig



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-01-2004 20:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Nou, deze editie van Waldrock 2004 belooft weer erg goed te worden!

CoF: Het is weer makkelijk om met de meeste mensen hier mee te praten deze band af te zeiken, maar ik heb ze nooit gezien en ben eigenlijk best nieuwsgierig naar hoe ze het live doen. Al ben ik bang dat het geluid wel kut zal zijn.

Testament: lijkt me ok!
Cannibal Corpse: altijd goed, YEEESSSSSS!!!

En natuurlijk Finntroll, de koningen van de hoempapa-black!!!! RAAAAAAAAAAAHHHH!!!! Zeker na de afgelasting van hun laatste toer hebben ze wat goed te maken!


Dear dirty delightful old drunken old days


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-01-2004 21:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb ook wel zin om te gaan nu deze bands komen.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 19-01-2004 22:09 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Grappig is dat iedereen nu op die poll gaat stemmen. Net alsof Mojo ook maar 1 sec rekening zou houden met wat het plebs wil.

De line up is al lang en breed besproken. Een kansloze Friese band mag openen en daarna neemt Mojo de regie over.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-01-2004 15:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Volgens die andere topic komt EXODUS dus ook.Ik heb nog geen bevestiging van de waldrock organisatie(mailing list)maar als dit waar is ga ik gigantisch uit m'n plaat


spelfout weggehaald...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-01-2004 15:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Exodus, Testament en Cannibal Corpse zijn dat reisje naar het noorden wel waard!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-01-2004 16:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 22:09 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Grappig is dat iedereen nu op die poll gaat stemmen. Net alsof Mojo ook maar 1 sec rekening zou houden met wat het plebs wil.

De line up is al lang en breed besproken. Een kansloze Friese band mag openen en daarna neemt Mojo de regie over.


Uiteraard, maar het is hun alleen gelegen om te bekijken wat het volgend jaar eventueel gaat worden. Het gaat tenslotte om de verkoop!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 1:39 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 15:57 schreef TNightmare het volgende:
Exodus, Testament en Cannibal Corpse zijn dat reisje naar het noorden wel waard!


Zeker weten

Zijn er ondertussen al meer bands bekend?

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 25-01-2004 1:43]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2004 10:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:


Zijn er ondertussen al meer bands bekend?



Misschien een idee om het hele topic effe te lezen??


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2004 11:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Exodus idd bevestigd ...

Ben niet zo'n thrasher, hopelijk komt nu nog meer thrash .. beetje eentonig


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-01-2004 11:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Exodus, fucking heersch. Count me in!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen