IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2004 16:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NHa ik vind het tot nu toe een behoorlijke schijt line up ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2004 16:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:00 schreef Jenje het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Op een metalfest zeker


Metal of geen metal...voor WT komen veel mensen = recettes = doekoe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-02-2004 16:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:01 schreef BARABAS het volgende:
Heb ik natuurlijk al gedaan en gezellige feestjes ga ik graag heen dus ik kom zekerste weten


offtopic(he waar was je op school he hast weer teveel zopen?)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-02-2004 16:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Offtopic: Check mail


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-02-2004 16:12 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:04 schreef Chelman het volgende:
Metal of geen metal...voor WT komen veel mensen = recettes = doekoe.


Door Within Temptation zeggen ook veel metalheads bekijk het maar ik ga wel een volgende keer als de line-up beter is of naar een ander festival zoals Wacken of Graspop of zo.

Epica vind ik trouwens ook een flinke metalhead afschrikker bij Morbid Angel concert


This is Zodiac speaking...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2004 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:04 schreef Chelman het volgende:
Metal of geen metal...voor WT komen veel mensen = recettes = doekoe.
De gemiddelde waldrock bezoeker is toch een flinke metalhead, en ik denk dat die de buik vol heeft van WT ...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-02-2004 16:24 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

anders ik wel...



This is Zodiac speaking...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2004 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

me 2


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-02-2004 16:49 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Toen 2 jaar geleden Saxon begon te spelen, had ik geen zin meer om er nog langer te blijven en ben ik weggegaan, achteraf was dat wel jammer want ik heb toen niet meer kunnen lachen om Deftones


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 13-02-2004 22:13 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:12 schreef Zodiac het volgende:
Door Within Temptation zeggen ook veel metalheads bekijk het maar ik ga wel een volgende keer als de line-up beter is of naar een ander festival zoals Wacken of Graspop of zo.

Epica vind ik trouwens ook een flinke metalhead afschrikker bij Morbid Angel concert


Epica? Oh, vind ik niet zo erg hoor. Heel handig om even te gaan plassen, aan de bar te gaan hangen; hapje te (gaan) eten; kijken of je nog een paar bekenden ziet; etc. etc. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben is Epica al lang afgelopen.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 22:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 22:13 schreef Jezebel het volgende:
Epica? Oh, vind ik niet zo erg hoor. Heel handig om even te gaan plassen, aan de bar te gaan hangen; hapje te (gaan) eten; kijken of je nog een paar bekenden ziet; etc. etc. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben is Epica al lang afgelopen.


Juist!

Ach, en op festivals vind ik het ook niet erg als er 'n paar bands spelen die ik niks vind. Tijd om bier en voedsel te halen
Ik vind de line up dit jaar best vet, Exodus, Testament, My Dying Bride, Finntroll en Cannibal Corpse En ook Twisted Sister is vast weer lachen


..."Hate can only create more hate"...


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-02-2004 22:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

van mij part kom JIM daar .

EXODUS EN TESTAMENT KOMEN HELL YEAH!!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-02-2004 23:03 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 22:19 schreef Orion het volgende:
van mij part kom JIM daar .

EXODUS EN TESTAMENT KOMEN HELL YEAH!!!!


Dat is pas een echte metalhead afschrikker


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-02-2004 21:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Helemaal eens met de laatste paar posts: wat kunnen mij die "mindere" bands nou rotten, My Dying Bride, Cannibal Corpse en Finntroll HEERSCHEN gvd!!!

En dan ook nog exodus en testament als bonus (en misschien zelfs even CoF )

Ik heb er zin in!!!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 19-02-2004 21:40 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

poeh ik hoef CoF nog niet te zien



Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 19-02-2004 21:50 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

ohja?!

[Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 19-02-2004 21:52]



Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 19-02-2004 21:51 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Nah ik ga gewoon heen en ga gewoon veel suppe!
Da's altijd !



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-02-2004 9:33 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Alleen Cannibal Corpse is voor mij al reden genoeg om te gaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2004 10:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

zeker een betere line-up dan graspop of dynamo, ik ben er wel


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2004 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind het tot nu toe allemaal kut, ik ga naar Stonehenge ..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2004 11:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 11:11 schreef Jenje het volgende:
Ik vind het tot nu toe allemaal kut, ik ga naar Stonehenge ..
misschien ook wel ja: Impaled Nazarene


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2004 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

officium triste, putrefied


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2004 11:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 11:13 schreef Jenje het volgende:
officium triste, putrefied

Ik heb al wel genoeg doom gezien zeker als ik nog met Desire naar de doom dagen in Gent en/of tilburg ga


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2004 11:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 11:14 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb al wel genoeg doom gezien zeker als ik nog met Desire naar de doom dagen in Gent en/of tilburg ga
OT is altijd tof live.

Putrefied ramt de pannen van het dak af


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2004 11:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 11:15 schreef Jenje het volgende:
OT is altijd tof live.

Putrefied ramt de pannen van het dak af
OT heeft altijd precies dezelfde set en 'act' Pim zegt ook altijd precies het zelfde om 'camouflage' aan te kondigen; Nee die heb ik vaak genoeg gezien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen