IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Heavy metal fans opgelet! Vorige pagina | Volgende pagina
Onderzoek
Usericon van Onderzoek
Posted 20-10-2001 17:05 by Onderzoek Wijzig reactieProfiel van OnderzoekQuote dit bericht

"Hoewel een CD laadklep in de vorm van een gestyleerd doodshoofd wel een beetje cool is."
Hoe denkt de rest hierover?

Ik vind het trouwens enorm gaaf dat jullie zo fijn reageren... zonder jullie zou het niks worden denk ik (:
Bedankt!

The Barb...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-10-2001 17:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind een beetje een duistere vormgeving wel wat hebben ja. Misschien Mjolnir ergens in verwerken. Krijgen wij er ook een kado als ie klaar is?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-10-2001 17:10 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2001 16:58 schreef Greycloak het volgende:
Je kunt naar mijn smaak beter Keltische afbeeldingen op die radio zetten dan die ouwe afgekloven cliché doodshoofdjes.



Zoals deze (van de Orphanage-site) :



Onderzoek
Usericon van Onderzoek
Posted 20-10-2001 17:11 by Onderzoek Wijzig reactieProfiel van OnderzoekQuote dit bericht

Mjolnir? Kan je dat eten?

Enne, ik zou wel willen dat ik ze weg mocht geven, ik zal in ieder geval een foto plaatsen... in eerste instantie is het een prototype... als er later echt markt voor blijkt te zijn, misschien dan...

The Barb..


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 20-10-2001 17:12 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2001 17:08 schreef XnegativeX het volgende:
Ik vind een beetje een duistere vormgeving wel wat hebben ja. Misschien Mjolnir ergens in verwerken. Krijgen wij er ook een kado als ie klaar is?

Vind ik nu eens een goed voorstel...

Hoewel; niet "true metal" zijnde kan ik het onderzoek niet voorthelpen, en de prijs dus ook niet claimen...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-10-2001 17:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Uitleg Mjolnir: Dat is de hamer van Thor de donder god uit de Noorse mythologie. En nu wil ik best een plaatje plaatsen maar ik weet nog steeds niet hoe dat werkt en niemand wil het me uitleggen
hahaha


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Onderzoek
Usericon van Onderzoek
Posted 20-10-2001 17:15 by Onderzoek Wijzig reactieProfiel van OnderzoekQuote dit bericht

Zijn jullie ook motorfans, of heeft dat helemaal niks met metal te maken?

The freaky Barb..


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-10-2001 17:17 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2001 17:13 schreef XnegativeX het volgende:
Uitleg Mjolnir: Dat is de hamer van Thor de donder god uit de Noorse mythologie. En nu wil ik best een plaatje plaatsen maar ik weet nog steeds niet hoe dat werkt en niemand wil het me uitleggen
hahaha
[totaal off-topic]Volgens mij staat dat al een keer of wat beschreven maar ok:
1. zorg dat je plaatje op het internet staat
2. tik dan in [img ]url van je plaatje[/img ]
3. als het goed is staat ie er nu op...
Das nou alles [/totaal off-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 20-10-2001 17:17]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-10-2001 17:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, ik heb 't ook zowieso niet op doodskoppen. Maar zo'n CD-klep kan wel tof zijn! Ik denk dat we er beter geen omgedraaide kruizen in kunnen verwerken? Of misschien kan je 2 versies maken; 1 voor lui die problemen hebben met omgedraaide kruizen en 1 voor lui die dat juist wel tof vinden.

Een retro-design is ook tof. Als je de metal nou eens combineert met bijv. zo'n ouwe jaren '50 amerikaanse bak (auto)? Mat-zwart, met heel klein wat van die bovengenoemde zooi er (keltische knoop, omgedr. kruisje etc)...

(off-topic) McDoom had get geloof ik over lang haar? Ik stond gister dus buiten bij 't café met 2 vrienden, komen 2 van die "stoere" tegen-de-30-ers naar buiten langs ons lopen. Zeggen ze in hun voorbijgaan "moeten jullie niet een keer naar de kapper"! Ik zeg nog iets terug in de trend van "rot toch op man", maar daar reageerden ze dus niet. (/off-topic)



Onderzoek
Usericon van Onderzoek
Posted 20-10-2001 17:19 by Onderzoek Wijzig reactieProfiel van OnderzoekQuote dit bericht

Ik krijg ineens een idee..
als we de standaard play/rewind tekentjes nu eens vervangen door een nieuwe stijl speciaal in HM-stijl, en voor all HM fans begrijpelijk zijn?

The Freaky Barb...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-10-2001 17:20 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2001 17:15 schreef Onderzoek het volgende:
Zijn jullie ook motorfans, of heeft dat helemaal niks met metal te maken?

Ik wel. Ik heb alleen wel een sportmotor, terwijl men bij metalfreaks toch een chopper verwacht. Veel mensen op dit forum zijn in ieder geval geen motorfreaks weet ik uit ervaring. Ik denk dat motoren meer bij (hard)rock horen.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-10-2001 17:21 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Mjolnir:



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-10-2001 17:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2001 17:17 schreef Vargen666 het volgende:
McDoom had get geloof ik over lang haar?

Nee, dat was ik niet, dat was volgens mij zo uit mijn hoofd Greycloak!


Onderzoek
Usericon van Onderzoek
Posted 20-10-2001 17:22 by Onderzoek Wijzig reactieProfiel van OnderzoekQuote dit bericht

Wat is dan het wezenlijke verschil tussen de metal en de hard-rock?
(dan kan ik daar in het verslag nog op terug vallen...)
ik dacht namelijk dat metal fans veel motormices waren... dus dat valt tegen??

The freaky Barb..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-10-2001 17:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wow, Greycloak uit je hoofd! Moet zo'n radio echt een schreeuwerig uiterlijk hebben of liever een ingetogen buitenkant, met heel subtiel hele mooie dingetjes in het design verwerkt? En ja, motoren zijn voor die bierbuikige hardrockers, met van die baarden. (No offence, die moeten er ook zijn, maar de stijl was Metal, en niet Rock.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-10-2001 17:27 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Tja hoe moet ik het verschil nou uitleggen? Metal is gewoon veel harder en is minder melodie-georiënteerd denk ik. Hoewel er natuurlijk uitzonderingen blijven.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-10-2001 17:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sorry McDoom/Greycloak.

En ik vind motoren wel mooi, en wil dus een chopper "als ik groot ben". Ben nu 21.
Maar idd passen motoren beter bij hardrock. Check dit topic maar eens over hardrock vs. metal (is niet zo lang):

http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1061



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-10-2001 17:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Rock is meer wat je je voorstelt bij bands als Guns en Roses, Kiss en dergelijk. Hordes flauwvallende meiden voor zo'n gozer met getoupeerd haar. Wij zijn normaler, denk ik. Meer down-to-earth.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-10-2001 17:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben voor een subtiel uiterlijk.
Hardrock? Is dat niet voor Aerosmith en Bon goofy fans? Niet helemaal mijn ding. Ik heb lang haar maar geen matje in m'n nek
Maar ik geloof dat hier nog ergens een topic rondzwerft met het metal/hardrock onderwerp.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-10-2001 17:32 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hardrockmuzikanten zijn meestal van die "rockstertypes". Metalmuzikanten zijn gewoner. Totaal mee eens. Ik schijt op hardrock! Terwijl ik de muziek af en toe wel goed vind hoor.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-10-2001 17:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 20 oktober 2001 17:28 schreef Greycloak het volgende:
Rock is meer wat je je voorstelt bij bands als Guns en Roses, Kiss en dergelijk. Hordes flauwvallende meiden voor zo'n gozer met getoupeerd haar. Wij zijn normaler, denk ik. Meer down-to-earth.
Yeah, als 't er op aankomt wel. Ach, (hard)rock is gewoon een soort hardere versie van popmuziek (wel ouwe pop, dus MET gitaren). En hardrockers zijn over 't algemeen gewoon oudere lui (30-40).

En over dat design: Van mij mag het een sober design zijn. Ik heb 't niet zo op al die toeters en bellen. Mooi mat-zwart, met wat stijlvolle accenten (ja jongens heb ook een grafische opleiding gedaan). Die speciale knoppen voor play/stop/skip etc kunnen erg leuk zijn. Misschien kan je die glimmend zwart maken, tegenover de mat-zwarte casing? Of je maakt ze wat transparant met (blauwe) lampjes er achter? Zo iets als op een GSM?



Onderzoek
Usericon van Onderzoek
Posted 20-10-2001 17:37 by Onderzoek Wijzig reactieProfiel van OnderzoekQuote dit bericht

Ok duidelijk, metal dus GEEN hard-rock... dynamo open air? is dat wel metal, of te veel hard rock, of allebei?



Het word me steeds zwarter voor de ogen... wat voor beeldtaal gebruiken HM fans dan? (om terug te valen op een eventuele wijziging van de standaard play/rewind tekentjes).
Hebben de HM fans veel geld te besteden ?(denkend aan een eventuele produktiemethode)
En waar geven HM fans hun geld zoal aan uit?

Groetjes Barbara


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-10-2001 17:41 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dynamo zie ik toch meer als een metal festival. Dynamo
Wat bedoel je met beeldtaal? Ik denk dat je het veelal te ver van huis zoekt. HM fans zijn gewone mensen die studeren of werken maar met een wat rare muzieksmaak.
Weet iemand misschien een paar mooi vormgegeven websites die Barb even kan bekijken voor wat geinige ideen?

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-10-2001 17:42]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-10-2001 17:41 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2001 17:37 schreef Onderzoek het volgende:
....
En waar geven HM fans hun geld zoal aan uit?

Groetjes Barbara


Vooral aan cd's en aan concerten, kleding, sieraden enzovoorts...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-10-2001 17:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dynamo is WEL Metal!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen