|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb ik geen last van! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Stress? Nee. Ik heb niet zo veel op met familieverplichtingen, maar meestal eten we wel elk jaar met een aantal familieleden bij een ervan thuis. Het is echter geen verplichting en dat maakt het niet dwangmatig gezellig. Ik vind het ook niet verkeerd om één keer per jaar eens goed de tijd te nemen om eens een "echte familie" te zijn. De andere verplichtingen - zoals daar zijn de kerstboom, kaartjes en andere ongein - heb ik een broertje dood aan (al vond ik het wel attent dat ik een kaartje kreeg van een paar collega's omdat ik al twee maanden thuis zit). [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 25-12-2003 17:08] Touché, pussycat! |
|
Kerststress? Ehm nee, geen zin in, lekker biertje drinken en de rest boeit mij toch niet... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:hmmm...ben maar direct aan het bier gegaan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: dat is een nog betere optie.. en bier voed ook net zo goed als een ontbijt |
|
Argh! De stress is compleet! Al mijn werk is zojuist verloren gegaan vanwege een virus! |
|
quote: Ai das zuur Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Inderdaad, maar het was ook mijn eigen schuld omdat ik geen back-ups gemaakt had. Precies op het moment dat mijn virusscanner klaar was met installeren liep mijn computer vast en kon ik hem niet meer opstarten omdat het belangrijkste opstartbestand van Windows ontbrak. Alsnog een back-up maken was niet meer mogelijk doordat mijn volledige harde schijf was gewist. Uren werk voor niets... |
|
quote: Dat is kut, zeg. Kan je het niet terughalen met een data recovery programma? Op http://gathering.tweakers.net staan genoeg topics hierover. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-12-2004 14:07] |
|
Denk niet dat dat 1 jaar later nog nodig is. |
|
quote: Hehe inderdaad, stom Dacht toch echt dat ik bij de active topics zat. Hoe ik nou hier ben gekomen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-12-2004 14:12] |
|
quote:<-- Daardoor misschien? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
[off topic] Misschien doordat Mutilator in een ander topic de link naar dit topic postte [/off topic] Kerststress ivm met die gedwongen sfeer ken ik wel. Maar gelukkg nooit last van ruziënde familie met kerst. |
|
Als je last heb van kerststress, doe je het helemaal fout. Pleur een paar gourmetpakketten op tafel en ga 3 uur schaften. Problemen opgelost. En kadootjes enzo doe je maar met sinterklaas. Overdreven gedoe. Ik zit nu al heerlijk het hele weekend uit m'n neus te eten, en dat bevalt me prima. Alleen het zuigt flinke kabouterscrotums dat kerst en O&N dit jaar in het weekend vallen. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Precies ik heb het gedaan en mensen met kerststress trappen erin hehehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dit jaar meer van hetzelfde laken en pak. Dit keer kwam m'n schoonfamilie langs, gisteren dus. M'n eega weer in de stress, al weken van tevoren. Ik heb gewoon weer gekookt, voor 7 man. Ging uiteraard weer prima. Oud Vuil. |
|
quote: Waarom had je vrouw dan stress, als jij alles zou koken? Kan het snappen hoor.. Ik krijg zelf al stress wanneer ik dingen moet. Ik was dit jaar weer gezellig alleen thuis. Heb de kerstboom van mijn huisgenoten ondersteboven gezet, en lekker genoten van m'n vrije dag. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ach, zij heeft het kerstscenario in kaart gebracht. Menu verzonnen, kaartjes gemaakt, tierelantijntjes hier en daar. Oud Vuil. |
|
quote: Zou goed kunnen, hehe |
|
Nope, geen last van Hatsjikidee! |
|
Kerststress? Jezus wat klinkt dat sneu haha! Inderdaad sloven mensen zich vaak ter overstaan van familie nogal uit maar dat hebben ze dan vooral aan zichzelf te danken. Mensen laten zich veel te snel op de kast jagen vind ik. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Wat ben ik blij dat kerst bijna voorbij is zeg. Wat 'n gestress... Morgen weer werken. Werken is tenminste relaxed... [/sarcasme] Nee, ik sluit me erbij aan dat kerststress ongelooflijk sneu is... Dat je gestresst raakt op je werk, vind ik al tot daaraan toe, maar als je jezelf stress aan gaat doen, ben je helemaal verkeerd bezig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jaja sociale druk, tig kerstkaartjes schrijven, inkopen doen mbt kado's eten eventuele reserveren maken, verplichte nummers maken met de familie etc. etc..... Elk jaar weer een terugkerend fenomeen; voor mij reden een bijna algehele boycot op dit complete fenomeen uit te oefenen, ontkomen doe je er toch nooit helemaal aan, maar de schade zoveel mogelijk beperkt houden valt nog meestal binnen de mogelijkheden nietwaar? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik doe gaarne met je mee dude Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |