|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nouja dan haal je drank, altijd goed. Want als je op je 25e niet zuipt dan ben je 1. gay. 2. ex alcoholist met een kapotgezopen lever. 3. geheelonthouder ---> zie punt 1. |
|
Dit jaar zo weinig mogelijk verplichte dingen, alhoewel ik op eerste kerstdag wel even bij pa en ma ga eten en gezellig doen. Tweede kerstdag geen concrete plannen en tsja eigenlijk alleen oud en nieuw stress haha. |
|
verplicht zuipen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: cd bon, boeken bon... altijd veilig |
|
gewoon niks doen met kerst, kerst is commerciele meuk wat geboycot moet worden Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Hahaha. Tsja, dat kan ik natuurlijk ook doen, alleen dan jammer dat er zoveel drank is ingeslagen. Iets anders? In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
ik voel me nergens toe verplicht, maar ik vind het wel gezellig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een gave cd! Maarja weet niet of hij smaak heeft |
|
geef hem dan lege cd's dan kan die dat zelf bepalen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nja, zijn eigen smaak haha. Hmm volgens mij vond hij Phil Collins leuk Kijken of ze daar ergens een cdtje van hebben, een wat nieuwere. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Dit jaar ziet het er naar uit dat ik voor het eerst niet veel last ga hebben van kerst. Om er helemaal van verlost te zijn zou ik de tv een week uit moeten laten, maja, hallo! |
|
Geen kerststress, gewoon lekker thuis eten. Wel m'n moeder missen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Niks geen stress hier. Eindelijk weer es effe vrij. Kerstdagen vreten en zuipen. spelfout weggehaald... |
|
Kerststress? Ja, misschien. Ik werk met kerst in de nachtdienst en aangezien de zogenaamde feestdagen traditioneel altijd suïcidale hoogtijdagen zijn, zal ik misschien een paar extra rondes moeten lopen op de afdeling stemmingsstoornissen. Maar verder is het business as usual. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:Waar werk jij als ik vragen mag? |
|
quote: AMC psychiatrie. Nursie Needles at your service. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:Respect dan! Want dat zijn niet de lichtste takken van sport, de psychiatrie. Gewoon benieuwd overigens. |
|
quote: Thanx! Persoonlijk vind ik de psychiatrie het mooiste werkveld ter wereld. Met mensen werken verveelt nooit omdat ieder mens anders is, en de acute psychiatrie doet een groot beroep op je vakkennis, je creativiteit, je improvisatievermogen, je gezonde verstand en je inlevingsvermogen. Na een paar jaar als secretaresse was ik zo goed als hersendood, maar sinds ik verpleegkundige ben leef ik weer. I love my job! Oh, ontopic, want het is wel ZM natuurlijk : Straks maar even boodschappen doen voor de kerstdagen. Eens zien hoeveel kerststress ik tegenkom in de supermarkt, heh heh heh. Hysterische taferelen altijd, zo vlak voor de kerstdagen. Alsof de winkels de rest van het jaar niet meer open gaan. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Meer dat de meeste mensen kerstinkopen uitstellen tot het allerallerlaatste moment. Stress veroorzaak je helemaal zelf. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
kerststress? mwah, nu ik m'n rijbewijs heb gehaald kan er voor mij weinig meer misgaan wat wel kut is met kerst zijn gescheiden ouders+ schoonouders...dan moet je altijd zo schipperen tussen beiden en daar heb ik dit jaar absoluut geen zin in. |
|
MOet helaas ook zaterdag pas inkopen doen, maar ach .. Necrophagia shirt aan, niet scheren en beetje chagi kijken en ik loop met het grootste gemak door de drukste supermarkt. |
|
Goeie tip, Jenje! Ik ga me ook maar een paar dagen niet scheren, dat helpt vast. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Hehe... Ik ben bang dat het niemand opvalt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |