|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moet ook eerst de buitenste rand er af knippen, anders past het niet Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
|
|
Slaggitaristen... die slaan toch met hun gitaar? |
|
Gaaf iemand die cyclone temple ken!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Dus die slaan echt met hun gitaren??? |
|
Jon Schaffer van Iced Earth is IMO de beste pure slaggitarist die er op 't moment rondloopt. Gitaarsolo's zijn af en toe net zo noodzakelijk als de riffs, en bovendien gewoon errug vet. De solo's van Trey Azagthoth op Altars of Madness zijn bijvoorbeeld waanzinnig! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
over slaggitaar gesproken, voor mij ruled james hetfield al jaren met kill 'em all. altijd dacht ik dat dat niet strakker kon, totdat rajackar me de no remorse cover van cannibal corpse liet horen, AAAAARRRGGGHHH [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 26-04-2002 22:26] Oud Vuil. |
|
quote: lanceert onmiddelijk zn audiogalaxy om dat ook waar te kunnen nemen! |
|
WHAOO dit cover is VET |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 26-04-2002 22:35] |
|
vooral dat gedeelt na "bullets are flying, people are dying" etc. en dan: deng dekkededekkededekkede deng dekkededekkededekkede deng dekkededekkededekkede deng dekkededekkededekkede dengdengdengdeng. Oud Vuil. |
|
quote: DENG DENG indeed |
|
DENG DENG, was dat niet een nummer van guus meeuwis ofzo?? En de beste slaggitarist is zonder twijfel Jon Schaffer, ook diamond darrel is behoorlijk goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
en niet te vergeten de gitaristen van exodus, wow die liveplaat, die laatste ceedee bedoel ik dus------> Oud Vuil. |
|
en niet te vergeten de gitaristen van exodus, wow die liveplaat, die laatste ceedee bedoel ik dus------> Oud Vuil. |
|
moet jij niet schlapen wim. Het wordt morgen een drukke dag hoor |
|
Gaaf topic !! Inderdaad van de vorige pagina, eric daniels (ashpyx) van die geniale riffs, echt geen een gitarist die hem dat nadoet... Dave mustaine is ook wel een aardige slaggitarist, evenals James Hetfield (the four horseman van kill 'em all !! geniale riffs!) Even kijken, wie hebben we nog meer ? Jimi Hendrix, ook zeer goede slaggitarist (ritmewerk van hem is erg onderschat naar mijn bescheiden mening)! Ik, Wil Schuurman |
|
Bint heeft ook vrij (altijd relativeren) veel talent als slaggitarist maar dat soloen... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
solo's zijn voor mietjes, geef mij maar slaggitaar (klinkt als een reclametune) Oud Vuil. |
|
quote: Het is altijd makkelijker om een al geschreven riff vetter te spelen. Het gaat erom wie hem verzint! In dit geval James Hetfield |
|
oja, je hebt helemaal gelijk, ik zeg ook niet dat de gitaristen van die band m'n nieuwe idolen zijn, dat blijf die goeie ouwe james oh nee, machtie niet meer, Oud Vuil. |
|
Ik vind zelf slaggitaar belangrijker, want dat bouwt het nummer toch meestal op. Ik doe het ook liever. Solo's zijn natuurlijk altijd leuk meegenomen maar slaggitaar is toch iets belangrijker naar mijn bescheiden mening. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: erger nog, mietjes met een ego! |
|
quote: Tuurlijk, maar een sologitarist speelt toch niet alleen solo's En sja, er zijn zoveel goede slaggitaristen.. Kan echt geen keuze maken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |