|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hee grapjas, heb je al eens goed naar de riffs van bv blackened of dyers eve geluisterd? Uitermate kutriffs om die zo strak te spelen! |
|
Overigens 1 van de strakste slaggitaristen die ik ken: Patrick Waltmans van Angels Decay!! marcel zal dit zeker beamen! |
|
quote: Gelukkig ben ik een andere mening toebedeeld...... Jamezke Hetfield is toch wel een errug goeie slaggitarist hoor!!!!!! |
|
Ja ik snap dat ook niet helemaal waar ioemend het vandaan haalt om Jaymz af te schilderen als een slechte slagitarist ik wilde dat ik zo strak die riffs kon spelen als hem! Ik bedoel het mogen wel niet de meest technische riffs op deze aardbol zijn maar om ze zo te spelen komt toch wel wat bij kijken! ik vind metallica vandaag de dag niet veel bijzonders meer maar die oude platen zijn toch wel een inspiratie. En die riffs zijn echt niet zo simpel als dat er hier gesuggereerd wordt! |
|
quote: mag ik u op het nummer "choose your weapon" van exodus wijzen? dat is nog steed niet overtroffen stukje strakheid. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |