|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, aan iemand die zich VUIG noemt kan ik natuurlijk niet tippen In ieder geval, ik wilde ff zeggen dat voor mensen die benieuwd zijn naar nog meer meningen over VON, je http://larm.cjb.net kan checken, en dan bij de 'V' kijken, daar staan een aantal reviews van het machtige VON. |
|
quote: Koos Spee SUCKS God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Jou mag ik |
|
Vuig: Jij is Nachtraaf???(HAIL) |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hoe krijgen jullie het voor elkaar? Elk topic ombouwen tot een troe or not topic. Maar zijn jullie er onderling al uit wat troe is en wat niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja.. we zijn er al uit wie true en neit true is.. we houden het nog even voor ons! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Vet. En wanneer mogen wij genieten van deze openbaring? Weet jij trouwens waar ik Vlaamsche premitieven van Gotmoor kan krijgen want ik kreeg laatst alleen het hoesje binnen zonder cd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gotmoor => probeer hun label of via hen zelf (recensie is op Vampire te vinden + URL naar label + adres) Kan natuurlijk ook hier alles neerplanten, maar goffer....weer een bezoeker erbij! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Als moderator mag dit eigenlijk niet want ik moet het goede voorbeeld geven, maar: Vuig, Duxmortem, ImmortalGhoul en alle andere "TRUE" zielepietjes houd nou godverdomme eens op met dat gezannik!!! Stelletje kleuters, jullie lopen zeker over straat zovan, Check ons koel zijn, wij zijn true en luisteren naar metal, stoer he? |
|
ik zeur neit over true en ontrue hoor?!?!?! maargoed.. de cd is gewoon bij elke fatsoendelijke mailorder te bestllen hoor... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
damn wie zit er nou om 7 uur online Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Vuig ... |
|
bedankt nu weet ik het FOCL |
|
quote: Wauw, dat klinkt echt als wereldmuziek, , gemaakt door getalenteerde muziekanten . Ja, de "true" black metal scene barst zo te zien van het talent. VON --> Verschikkelijk Ongetalenteerde Nazi's |
|
"Wauw, dat klinkt echt als wereldmuziek, , gemaakt door getalenteerde muziekanten . Ja, de "true" black metal scene barst zo te zien van het talent. " kijk met dit soort uitspraken laat ej dus zien dat je er hele veel verstand van hebt.. NOT!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Volgens mij houd Ares er wel van om een beetje te provoceren. Laat ik dan ook eens even ruw worden. Iedereen die elkaar hier niet kan waarderen moesten ze de bek dicht schijten ipv te bannen. Zo...nu worden we weer allemaal intelligente homo sapiens aub. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yeah Ares heeft nog niet echt veel laten zien, en dan druk ik me mild uit. MAAR JA. Black metal is geen technische muziek, het gaat om uitstraling, daadkracht, energie, emotie, enz. Technische black metal KAN natuurlijk wel (re: Golden Dawn!!!!, Abigor, etc.) maar er valt zeer, zeer veel te zeggen voor rauwe en simplistische 'devil worship'. Fuck Yeah! Black metal is Gaaf. |
|
Aura noir is godse bruut (true of niet...I dont care) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Bestaal er intelligente homo sapiens |
|
Ja ! Ikke !! |
|
[edit] OOOPS [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 25-10-2001 10:11] |
|
quote: ja ik bestaal (be-metal) graag een intelligente homo sapiens |
|
Ik krijg de indruk dat hier een groepje puberale blackmetalaanbiddende moederskindjes elkaar van hun huiswerk af aan het houden is... Jochies, tegenwoordig weten ze niet meer wat metal is. In de jaren '80 was dat wel anders, toen de goden der zware gitaren opstonden en hun reign in blood inzetten. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |