|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Whaha, met dank aan mörke. Gave cd dat Satanic Blood. Ildjarn's simpelheid, dat mag ik wel... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik vind VON eigenlijk niks aan. De cover van Dark Funeral kan ik wel goed pruimen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bitch. Jij kan Ildjarn zeker ook niet waarderen "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Det Frysende Nordariket is beter, maargoed ... eens geen smaak altijd geen smaak "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Klopt. *NP: Limp Bizkit* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
F*ck hippies |
|
quote: Is die 'uitstraling' niet slechts een excuus om een instrument niet hoeven te bespelen? Echt veel energie/emotie vind ik nu ook niet uit een stofzuiger komen, waar de 'echte, truëe blekmetal' toch wel het meest op lijkt. Maar ach, als het de echte blekkies tevreden stelt, wie ben ik dan om jullie van jullie pleziertjes af te houden... |
|
Je snapt het niet. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Je snapt het niet. |
|
Zucht. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Gelukkig niet. Ik ben teveel muziekliefhebber om van stofzuigers te kunnen genieten. |
|
Wat nou stofzuigers man... dit zijn gewoon simpele riffjes en ontzettende kwade vocalen. Het klinkt gewoon duister, en vooral met de 'solo' die komt opzetten in 'Devil Pig'. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Dank voor de opheldering. Waar jij 'duister' zegt, had ik 'lachwekkend' willen zeggen. Gelukkig weer een misverstand uit de weg. Erg duister, inderdaad. Als je twaalf bent ofzo... |
|
quote: (Black) metal is een manier van leven, geen hobby! Ga dan postzegels verzamelen - Mutatis mutandis - |
|
Sorry, ik heb het al te druk met figuurzagen. |
|
quote: Figuurzagen is ook gaaf! - Mutatis mutandis - |
|
quote: ik zou zeggen, ga het eerst eens luisteren geweldig hypnotiserende muziek Je moeder. |
|
Godflesh vind ik hypnotiserend (sommige nummers dan), of Dominion³, of Son 0)))), of Grief. Dit soort 'true' blekmetal zie ik als een stelletje fakemuzikanten die expres de produktie zo slecht mogelijk maken om te verhullen dat ze niet kunnen spelen, niets te melden hebben, en gewoon zo 'duister' mogelijk willen zijn. Sommige bands lukt dat ook door daadwerkelijk te kunnen spelen én een creepy sfeer neer te kunnen zetten. |
|
quote: Oi, dat was een oude quote van mij die je daar opgroef.... ernstig . Needless to say dat ik al bijna 2,5 jaar geen VON meer heb geluisterd, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-03-2004 22:24] |
|
quote: Ik heb meer van die oude posts van jouw laatst gelezen.....LMAO....met name als je jouw huidige muzikale dilemma's en afwegingen in ogenschouw neemt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mmmmmmm. |
|
Jajaaa, hij is gay geworden he? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: als je het gehoord had had je niet zoiets stoms gezegd als 'slechte geluidskwaliteit' want dat heeft von helemaal niet conclusie, je hebt niet geluisterd en hebt dus geen recht van spreken Je moeder. |
|
quote: Het lijkt zo bijna alsof ik de aardschok zit te lezen - Mutatis mutandis - |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |