|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Is VON niet die band waar Watain zijn naam vandaan heeft? Volgens mij hebben die dat gelijknamige nummer ook gecovered. |
|
Klopt, klopt. |
|
Gevonden. Staat als bonus track op de heruitgave van Casus Luciferi. |
|
Euhm, klopt? |
|
en volgens de meeste reacties was de reunie show van VON de deceptie van de afgelopen 20 jaar... wat een afgang als ik het meot geloven, haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Was dat niet een jaar of wat terug in Arnhem? |
|
nee, VON had al 20 jaar neit meer opgetreden Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Oh, ik weet al wat ik bedoel; Archgoat. "The band split up in late 1993, but officially reformed in 2004." Toen heb ik ze dus gezien, vandaar de verwarring. |
|
Von is wel goed maar niet zo goed als de andere bands in het genre imho. |
|
quote:Ga je toetsenbord spoelen. Evil Dick |
|
meer dan CTRL, C en V heb je inderdaad niet nodig .. |
|
quote: |
|
quote:Die reactie was anders een Crypt_666 original. Net als deze post. Evil Dick |
|
hè wat een tegenvaller. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Crypt and Paste... Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Te triest voor woorden dat je jezelf daarmee complimenteert. Erg veel komt er dan ook niet uit... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Zijn we het daar iig over eens! Evil Dick |
|
Hard topic dit! Anyway, Von trik ik nooit. Door de jaren heen meerdere malen gehoord. Toch net te simpel. Gisteren toch maar "Satanic Blood" voor vijf Euro meegenomen en deze vanochtend twee rondjes laten draaien. Met die rauwheid valt het allemaal reuze mee. Met regelmaat slechtere opnamens en scherper geluid gehoord. Von is vooral heel erg simpel. Rechttoe, rechtaan simpelheid, redelijk beukend. Een paar minuten kunst van het weglaten en dat is het. BVest fijn zo afentoe. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Tering. :') Dat ga ik maar eens overslaan. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Jij gaat mee, pisvlek! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
nou, inderdaad: meest overbodige reünie.... bovendien die hele Gorgoroth achtige soap er bij.. behoorlijk schertsvertoning... ik sla ook over... haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Niet op Roadburn? signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |