IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Discussie over hoofddoeken nu ook in België Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:08 schreef campske666 het volgende:
Ik stem voor niemand !!
En nu we toch bezig zijn: die belachelijke voetbal truitjes en sjaaltjes mogen ook wel eens afgeschaft worden. Grow up!!

En dan niemand in metal shirts, of in merkkleding, allemaal in schooluniform!




campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 15:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:09 schreef Jenje het volgende:
En dan niemand in metal shirts, of in merkkleding, allemaal in schooluniform!





Wat een stom idee !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:10 schreef campske666 het volgende:
Wat een stom idee !
Goh je komt tot inkeer?


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 15:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:10 schreef Jenje het volgende:
Goh je komt tot inkeer?


Nee, hoezo ?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-01-2004 15:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:09 schreef Jenje het volgende:
En dan niemand in metal shirts, of in merkkleding, allemaal in schooluniform!





idd, laat idioten idioot doen,
Maar wel:
Iedereen hoofddeksel af !!


Wat anders: totaal geen symbolen meer?:
Ik zie nu vaak "Wat met 1)pentagrammen en 2)omgekeerde kruizen?" wel eh, dat is
1) een nogal universeel ding dat niet altijd religieus is
2) een a-religieus ding , maar nu ben ik aan het overdrijven...

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-01-2004 15:15]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 17:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:08 schreef campske666 het volgende:
Ik stem voor niemand !!
En nu we toch bezig zijn: die belachelijke voetbal truitjes en sjaaltjes mogen ook wel eens afgeschaft worden. Grow up!!

En wijde broeken of lange rokken moeten ook afgeschaft worden bij vrouwen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 17:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

allemaal naakt naar school!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 17:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 17:02 schreef ghoulliette het volgende:
allemaal naakt naar school!!

Nou, ik heb klasgenoten gehad.... Aaaaaargh, doe alsjeblieft wat aan!


Touché, pussycat!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 17:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 17:02 schreef ghoulliette het volgende:
allemaal naakt naar school!!

Het Adams- of Eva'scostuum is helaas (of gelukkig) niet bij iedereen gelijk. Gooi alle blanken in burka's en alles moslims ook. Iedereen gelijk . En doe dan wel een burka met een molentje erop ofzo, is het meteen weer nederlands.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 17:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 17:30 schreef arrebar het volgende:
En doe dan wel een burka met een molentje erop ofzo, is het meteen weer nederlands.



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 13-01-2004 17:36 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 13 januari 2004 17:00 schreef arrebar het volgende:
En wijde broeken of lange rokken moeten ook afgeschaft worden bij vrouwen


Wijde broeken niet hoor, met leuk truitje erboven is dat best wel ok


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 17:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 17:36 schreef Jebes het volgende:
Wijde broeken niet hoor, met leuk truitje erboven is dat best wel ok

zonder leuk truitje kan het nog veel leuker zijn


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2009 20:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aaargh, wat is dat nu

geen hoofddoek is geen hoofddoek,

argument of niet
regel is regel


"dat is onze identiteit" zeggen ze dan...

ja, dan geef je zelf aan dat je niet meer bent dan een stuk vod... stomme wijven


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-09-2009 21:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Oftewel Belgie -> Ban de koptod.


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 10-09-2009 21:02]


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2009 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

koptod?

doodskop?


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-09-2009 21:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Hoofd -> kop
Doek -> tod



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2009 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

doektod?


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-09-2009 22:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

je hangt weer lekker de Belg uit...


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-09-2009 22:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

...

2 keer hoeft nou ook weer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 10-09-2009 22:12]


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2009 22:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dood door doek?


signature


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 10-09-2009 22:25 by Waldtyr Wijzig reactieProfiel van WaldtyrQuote dit berichthttp://www.myspace.com/moonofblood

Ies koeltoer !


neoplasma malignum


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 11-09-2009 16:33 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Hehe nu de boerkasletjes dus er mee in hoger beroep waren gegaan om het aan te vechten heeft de raad nu besloten de hoofddoek in alle gemeenschapscholen te verbieden. En dan zitten ze bezig dat het ondemocratisch is, hoe hypocriet kan je zijn. Als iets haaks staat op democratie is het wel islam. Moslims zijn eens goed op hun plaats gezet, was dringend eens van doen. Het straffe is dat er dus niets in de koran staat van hoofddoeken, gewoon uitgevonden door de moslimmannen om hun vrouwen in de tang te houden. Ze mogen hun vodden in hun achterste steken.


Verlekkerd op dood metaal


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-09-2009 16:47 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Als we een bruggenbouwer zoals jij niet hadden...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2009 16:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Je weet wel dat de meeste vrouwen die hoofddoeken vrijwillig dragen, en dat het zo'n 40 jaar geleden ook in Nederland en Belgie geheel niet ongewoon was voor katholieke vrouwen om een hoofddoek te dragen?

Maar zift vooral lekker generaliserend verder op de islam hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-09-2009 16:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 11-09-2009 16:56 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik zie die hoofddoeken ook liever af dan op, maar ik vindt het recht om het zelf te bepalen of je ze draagt belangrijker dan het verbieden er van.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen