|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
zuur man sterkte! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
wow! Jezus Gristus! Sterkte kerel! Ik hoop dat je er weer snel weer helemaal bovenop bent! |
|
Volgens mij ligt dat aan die kut-herrie waar je de hele dag naar luistert. Denk aan je gezondheid man!!! gooi die hele rot cd-collectie buiten en koop je een paar Gerard Joling albums veel beterschap |
|
beterschap gast |
|
Nou,ben theoretisch weer opgeknapt,maar kan het zo weer krijgen,dus ik zal wat minder de beest uit gaan hangen.Goodbye ruig leven Maar blijf natuurlijk gewoon festivals en concerten bezoeken alleen met minder bier. spelfout weggehaald... |
|
quote: Sterke, kerel! Dat moet niet niks zijn, om zo met de feiten geconfronteerd te worden! Maar bedenk maar zo.. uiteindelijk heb je geen nicotine en alcohol nodig om lol te hebben! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
and a BOB is born |
|
quote: Bof ... de varanen zullen wel voor wat actie blijven zorgen zeker ? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Ah! Erg jammer, maar misschien ook goed! Stoppen met roken is erg moeilijk, maar voor zoiets zou het denk ik wel lukken! quote:mooi zo! Mocht ik je ooit tegenkomen dan krijg je een pilsje van me! nogmaals sterkte |
|
Dat is best kut man, zeker stoppen met roken. Normaal biertje drinken moet geen probleem zijn lijkt mij. Sterkte. Bazzio Attacks!!! |
|
Sterkte kerel They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Doe maar rustig aan, nu heb je alle tijd om de fora te bombarderen. sterkte jongen... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: jij bent AL 33! ik kreeg op m'n zeventiende last van hartritme stoornissen en boezem fibrilleren (on regelmatig samentrekken van je kamers. ben er eerst in oktober 2002 voor behandeld, met helaas slecht resultaat, waardoor ik in januarie 2003 opnieuw de operatie kamer in moest. ik ben toen geabbleerd, dwz dat ze met een soort gloeidraad vanaf m'n lies naar m'n hart zijn gegaan, om daat weefsel dat uit zich zelf pulsen afgaf weg te branden bij m'n long venen. heerlijk 6 uur lang met alleen plaatselijke verdoving (lies) compleet stil te moeten liggen, terwijl je al die catheters door je heen voelt schuiven! maar goed het was dat of m'n hele leven medicatie slikken... |
|
Beterschap en sterkte Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ok ik ben na mijn geboorte geopereerd aan me hart een zogenaamde mustard operatie en dat was in 77 ik was net 9 maand, mijn rechter ader zat links en links zat rechts en dat hebben ze ff omgewisseld daardoor moet ik wel me hele leven bloedverdunners slikken, maar das niet zo erg want verder mag ik alles, maar dan bedoel ik ook alles. Heb dus een litteken over mijn borst met 148 hechtingen. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 13-01-2004 14:00] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Sterkte ermee Varanus, een beetje rustiger aan doen met alcohol enzo kan zeker geen kwaad <--dubbeldrank Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Maar natuurlijk beterschap toegewenst aan Varanus en bier mag je gewoon drinken hoor met mate, nog beter is een borrel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Markam;damn,was jij echt vroeg man Maar ik had er op m'n 33e eigenlijk ook nog niet op gerekend.Voel me nu overigens goed hoor. spelfout weggehaald... |
|
quote: Yep,was me in het ziekenhuis ook al verteld.Maar zuippartijen zoals ik op ouwejaarsavond heb meegemaakt sla ik voorlopig effe over. spelfout weggehaald... |
|
en toch is iedereen tegen een rookverbod sterkte @varanus |
|
quote: HEEE je bent weer thuis.... Ik heb gister even met je lieve bezorgde vrouwtje zitten praten op msn.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ah,nou,ben der weer helemaal bij. spelfout weggehaald... |
|
fuck zeg, en ik word over 2 maanden 35. en mijn levenstijl is idem, alleen blow ik er ook bij. mmm. Oud Vuil. |
|
quote:Hebben hartritmestoornissen perse iets met leeftijd te maken? Volgens mij niet. Maar goed. @Varanus: Heel veel beterschap en doe het lekker rustig aan! Een beetje met je varaantjes spelen en zo "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Volgens de cardiologen die mij hebben behandeld was ik er veel te vroeg bij.Ik heb gisteren 2 ziekenhuizen van binnen gezien(de eerste hulp in ziekenhuis 1,en de hartbewaking in ziekenhuis 2,omdat ziekenhuis 1 vol was...)en ik ben vervoerd in een ambulance,en in beide ziekenhuizen en in de ambulance vonden ze het een vreemde zaak. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |