![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:proest ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Dankje! Nog een paar uurtjes! Edit: leuk joh nuchter zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 18-04-2008 5:21] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
En ik ga naar Het UMC Utrecht toe! Spreek jullie weer als ik terug ben met verslag ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Of niet ..... ![]() ![]() |
|
ja of niet natuurlijk... Zo nu mag ik eerst een uur gaan wachten ![]() lang leven het internetcafe hier haha Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Oh, lekker dan. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Nou ik ben weer terug. Om 8 uur gemeld bij de centrale opname balie en moest eerst nog wat onderzoeken doen. Was uiteindelijk om half 10 klaar daarmee. Toen heb ik tot 12:15 gewacht op mijn opname gesprek. Om 12:45 was er eindelijk plek voor me, heb ik een kalmeringspil/spierverslapper gekregen, ben toen nog voor de laatste check-up geweest en om 13:00 lag ik op de OK. Nou ik werd aangesloten op van allerlei zooi, infuus en er werd nog kalmeringsmiddel ingespoten. Toen kreeg zo'n uber sexy haarnetje op rrrr.... Maargoed toen kreeg ik de eerste 5 verdovingsspuiten die echt enorm zeer deden, en daarna de laatste 3. Toen begon het snijfestijn hehe. Heb gelukkig geen antibiotica gekregen, daar was ik wel blij mee. Om 14:30 werd ik weer richting de verpleegafdeling gereden en om 17:00 was ik weer thuis! En dit klote ding heeft er al die tijd ingezeten: ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
uh, ik dacht dat het vet ernstig was, hoe kom je dan zo snel weer thuis? ![]() edit; maar goed dat het goes is gegaan uiteraard ^^ [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-04-2008 19:20] Je moeder. ![]() |
|
Welkom terug ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Nou het is ook een vrij riskante operatie maar omdat ik deze keer geen antibiotica gekregen heb, mocht ik naar huis toe gelukkig! Ik wa sniet misselijk ofzo Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Dankje ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Tegenwoordig worden patienten toch al snel terug naar huis gestuurd. Als ze je 's middags al naar huis sturen kan er 's avond iemand anders in dat bed....wat neerkomt op: 2 patienten betalen voor dat bed op dezelfde dag oftwel 2 maal inkomsten voor 1 bed terwijl dat voorheen maar 1 maal inkomsten was. Tegenwoordig zijn patienten geen patienten meer maar gewoon inkomsten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:You're welcome ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Klopt, ik moet wachten tot zo'n oud lijk naar huis ging en er plaats was voor mij.. Ze weten toch dat ik kom, laten ze dan ook ruimte voor me hebben ipv mij zo lang laten wachten.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
tsja, zorg is nu eenmaal niet gratis en mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer... Je moeder. ![]() |
|
Nee klopt, als je om 7 uur in de ochtend al wacht en om 1 uur pas geholpen word vind ik dat niet gek nee.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Had ik ook bij mijn laatste operatie...moest 's ochtends vroeg al aanwezig zijn maar kreeg pas 10 minuten voor m'n operatie eind van de middag een bed togewezen, de rest van de dag zit je naast dat bed te wachten totdat die andere patient ontslagen word. Klotezooi. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Zal wel een domme opmerking zijn, maar je kunt toch gewoon in de kantine gaan zitten ofzo? Als je kwaal tenminste niet al te erg is, that is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Echt kut is dat ja.. Maar gelukkig hadden ze in de 'familiekamer' een tv met discovery ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Niet als je nuchter bent... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ja, niet daar gaan zuipen, nee. Hehe. Of eten, natuurlijk. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Kon ze wel schoppen haha Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |