|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! |
|
Daar ben ik vast wel bij... Tof dat het gelukt is om ze ook naar Nederland te krijgen! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 14-01-2004 22:27] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zou wel willen gaan, dat wordt een lift zoeken. |
|
ah gaaf ik ga daar wezen |
|
Gaav. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Dikke vette heersch! |
|
boohooo waarom altijd in tilburg of rotterdam? waarom nou nooit eens in het noorden?? daar wonen ook veel doomliefhebbers |
|
quote: Ik ben bezig met een optreden op 9 april. Maar dat is nog niet bevestigd. Maar daar zal Esoteric niet spelen. Mourning Beloveth ook goed? |
|
quote:Als je dat lukt, krijg je dikke vette zoen en een biertje! Zou gruwelijk vet wezen!! |
|
quote: Ben er druk mee bezig, kan zowel Groningen als Hengelo worden, denk ik. En geef dan ipv die zoen maar een tweede biertje |
|
quote: Als het kan Groningen .. Hengelo is nog 4 uur rijden voor mij (standplaats : Delfzijl ) |
|
quote: Vette liefhebber ben je als je te lui bent om een eindje te reizen. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Ja als studentje met je gratis OV heb je wel tijd en geld om halve land rond ter reizen. |
|
Daarom komen er ook altijd alleen maar Studenten naar concerten toe. Right? Als Pim Esoteric boekt in Nederland dan zeur je niet, ok? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Kerel zeik niet, het valt me alleen op dat er in Tiburg en Rotterdam altijd veel meer toffe concerten zijn. Veel doom en hardcore komt de middellijn van het land niet over ... Pim doet topwerk, dat weet ie ook wel. |
|
quote: Een schoolboek-voorbeeld van zeiken. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik doe mijn best om zo veel mogelijk goede bands naar Nederland te halen en het is een feit dat ik bij Baroeg gewoon een erg goede ingang heb. Daarbij kan ik ook bands onderdak bieden anders wordt het al helemaal moeilijk om bands te halen als je ook nog hotels moet regelen. Verder blijft het een feit dat doom nog steeds niet super populair is anders zouden zalen het zo boeken. Nu staan ze er vaak skeptisch tegenover omdat het toch een gok blijft. Zalen willen immers geen verlies draaien. Ik hoop nu wat ingangen te krijgen in het oosten en noorden, want ik weet dondersgoed dat daar ook doom-fans wonen. Zoals ik al zei: "Ik doe mijn best!". Verder kan ik al aangeven dat ik met Dutch Doom Day 3 bezig ben. Wederom op een zondag in Baroeg en wel op 19 september. Ik kan nog geen bands noemen maar ik ben met wat leuke namen bezig. |
|
quote: esoteric |
|
Anders regel je zelf wat in Groningen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Kut, ik wilde graag while heaven wept zien maarja dat weekend zit ik in Duitsland op het Keep it True festival en dat gaat toch echt voor. Ik, Wil Schuurman |
|
misschien dat ik daar wel heen kan gaan als tijd heb |
|
Aah!! Ik had de dag al vrij gehouden in m'n agenda, maar nu is het bevestigd dus? (zie nog niets op de website van 013 helaas) Will be there! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Neem van mij aan dat het bevestigd is. |
|
hmmm dit klinkt ook super maar 9 en 11 april wordt teveel het is 1 van de 2 ben er nog niet over uit. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: te veel !! echt niet, eindelijk een goed weekend ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |