|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
copy/pasten roels: WHW viel me echt alles mee na alle verhalen die ik over de eerdere optredens gehoord had. Zeer strak spel en Fredje van Whispering Gallery pingelde ook lekker mee. Maar hoe goed ze hun best deden, ze haalden het bij lange na niet bij OT. Pim en consorten mijn grootste complimenten. Ultravette sound en als het nieuwe album recht evenredig is aan de nieuwe nummers die vandaag gespeeld werden dan wil bij deze het schijfje alvast bestellen. Whispering Gallery was ook weer enorm goed op dreef (nadat het geluid goed stond afgesteld). Esoteric.. Tsja.. dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom zullen we maar zeggen... Weer veel bekenden gezien ende gesproken. Heerschend dagje. Morgen weer richting de 013.. |
|
Was een geslaagde dag...zelfs Whispering Gallery wist me te overtuigen deze keer... OT was erg OK...maar wat kort... Esoteric was natuurlijk de band van de avond...geniaal om die lui een keer te zien spelen... WHW was ook goed te doen...de valse zang nam ik op de koop toe... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
While Heaven Wept was gister inderdaad verbijsterend beter dan in de Baroeg. Muzikaal stond het dit keer als een huis alleen de zang blijft erg jammer... Gelukkig dat ik ze toch nog op zo'n manier heb zien spelen, kan ik toch weer genieten van de cd'tjes "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
heb ook zeer genoten gister! was de 1e keer dat ik OT zag, maar zeker niet de laatste! die waren echt heel goed! esoteric was echt extreem gewoon! heel tof dat ik ze een keer gezien heb! WHW vond ik idd meevallen na alle verhalen die op dit forum de ronde deden! hing (uiteraard) een prima sfeer en was zeker voor herhaling vatbaar! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |