|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg niks... [en nee...Smoochy...het ging niet over jou...mijn broertje slaapt... ] [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 27-01-2004 5:02] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
zoals ik al eerder had vermeld Aanwezig! |
|
hmmz toppie! ik zal ook aanwezig zijn |
|
Zondag 11 April hier moet ik wel bij zijn eigenlijk Officium Triste weer! EN Esoteric! ik denk dat ik er wel bij ben ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Heeej, ik kan via www.ticketservice.nl hier geen kaarten meer voor reserveren? Is het al uitverkocht?? |
|
Argh nee, opgeflikkerd. Doom kan niet uitverkocht zijn... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Morgen ff de 013 bellen. Dit bevalt me niks... ('er zijn niet genoeg vrije plaatsen beschikbaar', en dat terwijl ik maar 2 kaartjes wil ) |
|
Dat zou echt homofiel zijn... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ja, vooral als al die homo's WEL Esoteric gaan zien en A. & ik niet. |
|
Ik vind het tijd dat iedereen die kaartjes wil reserveren eerst een tiental vraagjes over Doom correct moet beantwoorden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik las daar vandaag ook al iets over op 013web inderdaad. Bij 013 weten ze van niets in ieder geval en daar werd geantwoord met dat het vast een storing bij ticketservice moet zijn. Ik fiets morgen iig even langs de BO om voor de zekerheid alvast m'n kaartje te halen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zenial |
|
Ik ken eigenlijk alleen OT maar afgaande op de reacties moet dit een wel erg vet optreden worden...hoogstwaarschijnlijk dat ik effe voor wat tranentrekkerij binnenval. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-03-2004 5:20] |
|
ben erbij ! |
|
Zo! Dadelijk eens richting 013 fietsen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik ga er toch maar op de gok heen, in de hoop dat er nog maar een kaartje over is voor me... |
|
quote:Ik heb ook nog geen kaartje... zou niet bepaald Nederlands zijn als een doom-show uitverkoopt Ga daarom wel lekker op tijd... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hehe ik doe rond een uur of 4 een poging gr, stomme bussen ook op zondag |
|
GODVERDOMME. Ik heb hier echt keiveel zin in (WHW is gaaaaaaaaf !) maar mn ouders hadden een 'verassing': Ze hebben een tafel in een restaurant gereserveerd, zodat ik niet MAG gaan. Kutzooi; ik had ze toch echt vertelt dat ik deze avond naar een concert ging... |
|
WHW was huilen met de pet op vrijdag |
|
Zal best, Esoteric staat nogsteeds vrij hoog op mijn "nog te zien' lijst. En ik kan me niet voorstellen dat WHW live zo slecht is. Anyway dat doet er ook niet meer toe. Ga NU weg, naar het restaurant. Dat is dan het 2e concert dat deze week de mist in gaat |
|
wat is er met pasen en doom? (aangezien alleen dit weekend overal doom geprogameerd wordt) |
|
Veel vrije dagen .... Vrijdag was zwaar heerschend. Sullen suclus van mourning beloveth klinkt nu nog beter! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |