|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jenje nou zijn zin? Hier moet ik ook heen! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
interessant mogelijk neem ik een kijkje in rotterdam afhangend van de kosten |
|
Kut, Groningen is echt te ver om het voor mij haalbaar te maken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nooit van gehoord, wat is het voor muziek? |
|
hmm... even kijken wanneer de eindexamens zijn... |
|
Woohooo! VETTTT!!! Jenje idd zijn zin!! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3062&page=3 Ik probeer erbij te zijn KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ah, Khanate is de meest gestoorde en zieke muziek mogelijk, in dat geval probeer ik er ook bij te zijn! Bedankt, ik zal het topic eens doorlezen! |
|
quote: WORM??? Zit er soms een leuke tent die ik niet ken in R'dam *gaat g00glen* Ow ja, Khanate is #$%#$%#$ vet!! Dus ik ga hier zeker bijzijn! |
|
en heel veel Suck my piss |
|
quote: http://www.wormweb.nl/ worm is een stichting. bij mijn weten hebben ze momenteel geen ruimte dus ik weet niet waar het optreden plaats gaat vinden. ik wil er ook bij zijn KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wordt erg doomerig in April en Mei... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Worm heeft geen eigen locatie. Dit optreden wordt gehouden in Las Palmas of all places. |
|
quote: Aha....ik had ze net gemaild om info te vragen. Las Palmas is wel relaxed. Ik ben er regelmatig te vinden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ben er nog nooit geweest. Het is daarentegen wel dicht bij mijn huis. Eén ding is zeker Khanate gaat heerschen. edit: Ook mijn OLD LP meenemen om te laten signeren, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 23-04-2004 14:02] |
|
quote: Woon je in Cafe Rotterdam? Maar Khanate gaat heerschen dat wel. Under a bed, a leg and a saw, red teeth gnaw KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zo zou je mijn woning bijna kunnen noemen. |
|
Hmm, net via de link in dat andere topic een nummertje gedownload, en ik geloof dat ik echt niks van die muziek begrijp. Halverwege het nummer begon het mij te dagen dat ik wellicht niet naar een intro luisterde maar dat het de muziek al was, mjah, niet mijn ding. Als ik die dag (12 mei) al tijd heb, dan ben ik te vinden in Eindhoven, bij W.A.S.P. en DragonForce NP: Khanate - Track 2 For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Luister het een aantal keer, is géén hapklare brok |
|
niet? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
moet dat nou weer midden in de week in vera Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote:Kingdom Gone van At The Gates? Cool. Ach, woensdag sjmoensdag. Dan maar wat minder zuipen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ghehe dank at the gates woensdag geen sjmoensdag, woensdag schooldag en vera een heel eindje van mijn voordeur Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
Pffft, moet woensdag werken van 07:50 tot 19:50 en de volgende dag ook weer om 07:50 beginnen. En -jij- bent nog jong. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-04-2004 23:05] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |