|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
AAARRGGGG kut over die slaugther heen gelezen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: I know was domme vraag...daarom had ik al mailtje gemaakt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dat kan dus nog niet..pas als die andere twee de lijst onder ogen gehad hebben.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
• Bathory-blood on ice(viking metal) • Bathory-twilight of the gods(viking metal) • Exhumed-gore metal(death grind) • Exhumed-slaughtercult(death grind) • Fear factory-demanufacture • Macabre-murdermetal(death metal) • Slayer-diabolus in musica(lt edition in black case) (trash metal) • Slayer-god hates us all(trash metal) • Slayer-decade of aggresion (2live-CD) (trash metal) • Slayer-divine intervention(trash metal) • Therion-theli(melodic heavy) • Therion-vovim(melodic heavy) • Therion-beyond sanctorum(old school death) • Therion-symphony masses(melodic heavy) • Therion-of darkness..(old school death) Laat mij straks eens even weten wat hier nog van over is |
|
Hmmm...ik gooi m'n lijstje wat ik al gemaild heb hier ook maar even neer: Opeth - Deliverance Morbid Angel - Domination Slayer - Diabolus in musica Y. Malmsteen - Concerto Pestilence - Testimony of the ancients Dat dus... En nou ga ik lekker pitten Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
stelletje huisvrouwen maar ja je kan idd hier je verlangslijste wel neermikken , jullie zijn aan de genade van andere mensen overgeleverd, morgen de shirts enzo en eind van de week meer cd's Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wat voor shirts zijn er o.a. te verwachten? |
|
Wanneer is dan het startsein om te mailen wat je wilt hebben en vanaf wanneer wordt het gereserveerd voor je? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ook van alles, horror shirts, death metal shirts , etc etc. [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 15-03-2004 23:29] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik denk vanaf morgen of overmorgen maar je kan natuurlijk alvast voor jezelf een lijstje plaatsen hier op ZM dan ga ik het wel in die volgorde af namelijk en kijk ik wel wat erover blijft Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hehe, men zit hier te azen op je spullen (incl. ik) |
|
quote: en terecht spaar al metal sinds 84 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Arcturus-aspera hymns symphonia(melodische black) Darkthrone- a blaze in the northern sky(black metal) Emperor-wrath of the tyrant(black metal) ICP-riddlebox(ahum....) Morgion-solinari(doom metal) Satyricon-nemesis devina(black metal) War-we are war(old school black death) Atheist-piece of time(old school death trash) Behemoth-satanica(death metal) Evoken-quietus(doom metal) My dying bride-the angel and the dark river(doom metal) My dying bride-as the flower withers(doom metal) Nile-among the catacombs of nephren ka(US death metal) Nocturnus-etherial tomb(melodic death) Dit wil ik wel graag hebben (samen met Vlkodlak). Heb ook al gemaild (excuses, denk ik ) [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 15-03-2004 23:33] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Arcturus-aspera hymns symphonia Darkthrone- a blaze in the northern sky Delirium-zouuuuh Evoken-quietus Satyricon-nemesis devina Thou shallt suffer-into the woods of belial one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: die wil Harm dus hebben he |
|
quote:Goed bezig! Men trekt nummertjes hier |
|
quote: Wie is Harm? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: nu maar hopen dat die kut tikkel niet langs komt uit die hilarische tikkel reklame Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Maar verder gaat alles nog goed met je? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ja ben nu alle thunderdome cd's aan hety downen en morgen naar de kapper; kale schedel en dan van iemand een scootmobiel pikken ofzo, mossel!!! mossel!!!! rotterdam hardcore !!! hakkuh!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hier wil ik je wel van af helpen. edit: Ik heb je ook ff gemaild. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 16-03-2004 0:17] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
mail Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja, godzijdank wel zeg!! Als dit in 't echie was geweest ipv online, was ik nu waarschijnlijk al lang door een stuk of tig mensen neergeslagen Ik ga morgen eens even op mijn gemakkie die lijst doornemen!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
volgens mij zou het hier dan wel op lijken: en zag je huiskamer er zo uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |