|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nog steeds helemaal niks... This is Zodiac speaking... |
|
quote: ik heb bergen mail gehad kon niet iedereen mailen, degene die wat hadden hebben mail, degene die niks hadden geen, dus vandaar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Slechte klantenbinding hoor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik heb nog geen mail terug, terwijl je postte dat ik wel wat zou hebben? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ik ben net thuis, zal even kijken, monument Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nu wel ja en je hebt mail terug. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Invictis, u heeft meel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Snik, was ik dus toch te laat. volgende keer beter zo kan ie wel weer |
|
quote: Hihi.. Sorry ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
en weer een update ; *….*= nieuwe Items!!!...deze gemarkeerde Items kunnen nog door jenje ingepikt worden , dus hou daar rekening mee dat hij daar 1e keuze op heeft , maar je kan altijd reserveren voor het geval hij er niks van kiest, enjoy!!! CD-LIJST (3 euro per CD, bij 5 CD’s de 5e gratis); • A; • Acheron-Lex talonis(old school death metal) • *At the gates-with fear I kiss the burning darkness* • C; • I; • Impious-the deathsquad(old school trash death covers) • • M; • *Macabre-dahmer (digipack)* • *Macabre-sinister slaughter/behind the walls of sleep(digipack)* • *Mortician-zombie apocalypse* • *Mortician-chainsaw dismemberment* • R; • The ravenous-assembled in blasphemy(death metal) • T; • Tartaros-grand psychotic castle(melodic black) W; • Warlord UK-maximum carnage(old school UK death) • Witchery-restless and dead(death trash) • *Witchery-dead, hot & ready(digipack)* • *Witchery-symphony for the devil* T-shirt & longsleeve list (5 euro per shirt, 7 per longsleeve); Bands; • Macabre-Dahmer tour LS • Myrkskogg-superior massacre LS • Loudblast-sublime dementia LS • King diamond-house of god tour LS • King diamond-the graveyard tour LS Movies; • Fulci-the gates of hell • Nightmare before christmas TS(different protraits of characters) • Nightmare before christmas TS (grey with Jack skellington) • Return of the living dead III(julie on front) Other; • Resident evil II TS(game) • Faust LS(US gore horror comic) • Warhammer games day 2000 TS PC-games (2 euro per game , bij 3 games 3e gratis); • Deadly dozen • Commando’s-beyond the call of duty • American mcgee’s-alice • Soldier of fortune II • Unreal II the awakening • Operation flashpoint met 2 uitbreidingen • Severance • Max payne • Commando’s I behind enemy lines • IL2-sturmovik • Day of defeat • Clive barker’s undying • Robin hood-the legend of sherwood [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 17-03-2004 21:54] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
He! Ik had je net gemailt over die King Diamond CD, maar die is dus al weg. Vergeet dat maar, en antwoord alleen maar op die vraag met die deal met Immo! Ik hoor het wel! |
|
quote: you've got mail Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Day of Defeat verkopen? Dat spel is gewoon te downloaden |
|
quote: Alle spellen zijn te downloaden |
|
Invictis, je hebt mail! |
|
quote: tja , dit is de officielle retailversie, ga jij maar eens alles downen voor die half life mod ben je nog wel effies bezig en voor 2 euro die game ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ja, maar Day of Defeat is op de officiele site er van te downloaden |
|
quote: ga jij maar lekker downen dan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jammergenoeg niets meer voor mij, wat een prijzen.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: hehe, sorry, nu heb ik waarschijnlijk wellicht-kopers van dit spel weggejaagd |
|
invictis meel limbonic art LS mijn Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
en weer update, gaat lekker snel zo; *….*= nieuwe Items!!!...jenje heeft hier 1e keus bij deze items , maar je kan altijd alvast reserveren CD-LIJST (3 euro per CD, bij 5 CD’s de 5e gratis); • A; • Acheron-Lex talonis(old school death metal) • *At the gates-with fear I kiss the burning darkness* • C; • I; • Impious-the deathsquad(old school trash death covers) • • M; • *Macabre-dahmer (digipack)* • *Macabre-sinister slaughter/behind the walls of sleep(digipack)* • *Mortician-zombie apocalypse* • *Mortician-chainsaw dismemberment* • R; • The ravenous-assembled in blasphemy(death metal) • T; • Tartaros-grand psychotic castle(melodic black) W; • Warlord UK-maximum carnage(old school UK death) • Witchery-restless and dead(death trash) • *Witchery-dead, hot & ready(digipack)* • *Witchery-symphony for the devil* T-shirt & longsleeve list (5 euro per shirt, 7 per longsleeve); Bands; • Macabre-Dahmer tour LS • Myrkskogg-superior massacre LS • Loudblast-sublime dementia LS • King diamond-house of god tour LS • King diamond-the graveyard tour LS Movies; • Fulci-the gates of hell • Nightmare before christmas TS(different protraits of characters) • Nightmare before christmas TS (grey with Jack skellington) • Return of the living dead III(julie on front) Other; • Resident evil II TS(game) • Faust LS(US gore horror comic) • Warhammer games day 2000 TS PC-games (2 euro per game , bij 3 games 3e gratis); • Deadly dozen • Commando’s-beyond the call of duty • American mcgee’s-alice • Soldier of fortune II • Unreal II the awakening • Operation flashpoint met 2 uitbreidingen • Severance • Max payne • Commando’s I behind enemy lines • IL2-sturmovik • Day of defeat • Clive barker’s undying • Robin hood-the legend of sherwood [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 17-03-2004 21:55] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |