|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wie heeft ervoor mijn de cd van mz.412 in nomine dei nostri satanas te koop dan heb ik mijn collectie compleet van mz.412 |
|
long time no see... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
had ik zo mijn redenen voor.het comentaar op mijn vader zijn dood.maar ook mijn studie |
|
voor de statistieken; mensen die bij mij cd's hadden gescoord kan ik vermelden dat ze allemaal de deur uit zijn dus ze zouden vandaag anders morgen moeten binnenkomen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: |
|
*gata vandaga extra vroeg naar huis om de postbode op te wachten* |
|
quote: Heej, Harm hier; ik had een overschrijving voor die verzendskosten uitgeschreven; maar volgens mij ben ik hem kwijt geraakt. Over 20 minuutjes gaat er een nieuwe op de bus! (ik ben wat verstrooid...) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik zou in de struiken gaan liggen en hem bespringen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:en dan laat ie me cdtjes vallen .... nee ik begroet hem vriendelijk |
|
quote: och je zal zien dat het best ok is ingepakt enjoy iig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Welkom terug!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik heb ze |
|
ik kan het vinyl te koop topic nergens vinden ???? iemand interesse in oud spul(non metal)?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Ik heb het topic voor je gevonden. |
|
mayhem-up from the tombs wil ik wel ruilen tegen iets op blackmetal gebied |
|
nogmaals: On Thorns I Lay - Angeldust moet weg! mail maar! Bruce Banner |
|
UPDATE Amestigon/Hellbound - split CD €10,00 Azaghal - Deathkult MMDCXLVI CD €10,00 Bergthron - Faust für faust CD €10,00 Dolorian - Dolorian CD €10,00 Ewiges Reich - Thron aus Eis CD €10,00 Ewiges Reich - Zeit des erwachens CD €10,00 Grenjar/Vantro - Svart Sammensvergelse CD €10,00 Isvind - Dark water stirs CD €10,00 Mayhem - Live in leipzig CD €10.00 Mayhem - Mediolanum capta est CD €10,00 Menhir - Buchonia MCD €6,00 Menhir - Thuringia CD €10,00 Menhir - Die ewigen Steine CD €10,00 Nagelfar - Virus West DLP €11,00 Perished - Kark CD €10,00 Shining - Within deep dark chambers CD €10,00 Taake - Nattestid CD €10,00 The Stone - Zakon Velesa CD €10,00 Wyrd - Vargtimmen pt. 1 €10,00 Zavorash - In odium veritas CD €10,00 [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 07-04-2004 10:27] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
CD's binnen Alco! Bedankt! |
|
quote: graag gedaan jij ook bedankt ook voor dvdtje richting Immo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Is goed kerel! Je moet je vrouwtje ook tevreden houden he Geld moet ik trouwens nog overmaken... [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 07-04-2004 21:22] |
|
quote: feit feit feit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
@Invictis: Bij mij zijn de cd'tjes vanochtend aangekomen (de post bij ons is langzáááám...). Thanks!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bij mij viel vandaag ook een pakje in de bus. Bedankt! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Cradle of Filth Bitter Suites to Succubi (enhanced special edition )- 8 euro Rhapsody - Dawn of Victory - 8 euro prijzen inclusief verzendkosten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |