|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
bel Steve DiGiorgio eens mischien heeft hij nog wat vrije tijd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zou handig zijn als je ook vermeldt waar je woont [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 31-01-2004 14:19] |
|
Woon in de buurt van Eindhoven en Ede.. |
|
ik kan eigenlijk ook wel persoonlijke lessen gebruiken(de basis dan) ik woon in ghet Westland, vlak bij Den Haag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:me too.. ik woon in emmeloord Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: In de buurt van Eindhoven en Ede? Da's ook niet duidelijk, er zit anderhalf uur tussen die 2 plaatsen... UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
ik ben zelf ook weer op zoek naar les : heb 2 jaar les op ene muziekschool gehad en dat beviel me later niet meer, nu zit ik een jaar zonder en begin het wel te missen. alleen vind ik de stof die je op een muziekschool krijgt er saai (veel klassiek en jazz) das nou echt niet mijn ding heel af en toe ging ik eens met een andere leraar wat metal uitzoeken alleen is die vent gekapt met les geven. dus bij deze weet iemand of er nog ergens in de omgeving NW-friesland / omg Liwwadden les gegeven word. of zou iemand dat willen doen alvast bedankt. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb les gehad bji een muziek school, maar t extreemste wat de beste man kende was korn, dus die kon me ook niet echt verder helpen. |
|
Ik heb juist veel gehad aan de lessen waar ik de jazz, klassiek, rhytm and blues en dergelijke niet-metalgenres beginselen van kreeg. Je horizon wordt verbreed, en de technieken die je leert in deze lessen kun je zeker wel gebruiken in de metal. Nu was mijn leraar ook leergierig en als ik met een band als Nasum aan kwam zetten, was hij bijna nog enthousiaster dan ik als we het samen gingen analyseren. Erg tof allemaal, helaas werd na zoveel jaar de subsidie stopgezet aan de muziekschool, waardoor elke leerling meer meost gaan betalen, wat ik helaas niet meer kon opbrengen. Sindsdien ben ik autodidact. Mijn punt: omdat je geen les krijgt in 'metaltechnieken', wil niet zeggen dat je niks aan technieken uit andere genres hebt. Muziektheorie blijft muziektheorie. |
|
Ik heb sinds 4 maanden weer (!) basles, van een echte ouwe rocker. We spelen Deep Purple, Black Sabbath, Led Z. Maar ook dingen als Primus, Alice in Chains. Ben er erg tevrede over |
|
muziekschool: basles voor jazz volgen daar leer je pas wat van beter dan aanmodderen thuis Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik zit nu bij een prive leraar, die man is een soort muzikale duizendpoot dus ik leer allerlij dingen van em. Of het nou maiden, slappen of iets van Jaco is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: nou, hij zat er de hele tijd over te zeiken en nam korn niet serieus... bovendien zat ie de hele les (€10 voor 15 min) te ouwehoeren. nee dankje, dan liever een serieuze leraar. |
|
quote: Hmmm, ik heb nooit les gehad maar van het internet kun je toch ook oefeningen halen? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: dan had jij ook niet lang les |
|
mooi , ik krijg nu eindelijk weer bas les van de bassist van room no 13 (vent is echt geweldig goed ) kan er niet op wachten. hij gaat me vooral helpen met slappen en met me vingers spelen ( ja ik ben een luie gitaarist zoals arjan dat ooit eens zei ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Voor de mensen die bas willen gaan spelen, of dat al een tijdje doen. Mocht je basles willen hebben (omgeving Deventer), stuur ff een mailtje. De basis, verschillende stijlen, verschillende technieken (fingerstyle, slappen, tappen) ... gewoon de muziek die jij leuk vindt. Ik hoor het graag. |
|
ik heb 1 jaar geprobeerd zelf te spelen, maar dat had ik beter niet kunnen doen nu ik op les zit kan ik vrijwel helemaal opnieuw beginnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Spelen is altijd goed. Je moet dan misschien wel wat dingen afleren, maar er zullen ook dingen zijn die je al wel kunt. Wat ook erg belangrijk is, is dat je na een jaar wel weet of je het leuk vindt of niet. Dat scheelt. Het gaat immers om het plezier. Edit: Les nemen is dan misschien wel een stapje terug, maar dat maakt na een tijdje niets meer uit. [Dit bericht is gewijzigd door niles op 18-11-2004 23:17] |
|
maar nu ben ik een hoop motivatie kwijt, maar ik leer wel iets sneller als een beginnende leerling. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heyuh, wat betreft les geven... ik kan slappen tappen, met 3 vingers spelen en wat al niet meer.. heb les gehad van andries van luiehond, die me nu drumles geeft omdat me qua bas nie veel meer was teleren. ik ben van alle stijlen thuis maar ben toch het meeste bezig binnen metal.. (death, atheist enz...) JB v/d wal zwaagwesteinde (in liewadden op skool) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik zou willo eens vragen, hij is ten slotte afgestudeert op het conservatorium, en je komt hem regelmatig tegen op school. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
En natuurlijk Jacco luisteren, maar dat doest al Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: bijna seun! ut is liwwadden! je mag me wel wat van de laatste Pestilence plaat leren of Cynic [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 01-01-2005 20:35] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Een topic over de gitaarlessen van Bas? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |