|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Baslessen van een blekkie? Je hebt toch niet echt lang nodig om een akkoord, die in de mix weggeproduceerd wordt, te leren? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dude... |
|
zou er iemand rondlopen, nog dommer dan grindwhore en icequeen bij elkaar |
|
Lijkt erop... Ontopic: ik ga binnekort bas lessen nemen... Ik heb er al zin in (nu nog geld voor een bas... ) FREEZE |
|
er zijn er genoeg te koop, (marktplaats!) kon vorige week bijna een vijfnsaar voor 75 euro op de kop tikken, net voor me neus weggekaapt dan maar weer op m'n oude bassie verdergaan "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Dat baalt dan wel ja... Wat voor mij nog veel meer balen is, is het feit dat ik gewoon helemaal geen geld meer heb FREEZE |
|
Heb sinds gister van het broertje van een vriend van me een bas geleend om te kijken of ik het wel leuk vind en zo. Ik ga nu nog geen les nemen, dat komt misschien nog wel als ik er een heb gekocht, maar heeft iemand nog tips bij het beginnen? Heb op internet al een beginners les gevonden. |
|
quote: ik raad aan eerst een tijdje je basgitaar te verkennen en die les op internet te doen en daarna pas op les te gaan zodat je je instrument al een beetje verkend hebt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
Wie is Bas? |
|
quote: Klopt als een bus! En 6 snarige bassen worden uitsluitend voor R&B gebruikt |
|
quote:broer van Aad |
|
quote: kut, dan speel ik dus r&b gelukkig wordt mijn andere nu ontfret, dan kan ik lekker jazz spelen maar wat als ik nu van mijn 6 snaar 1 snaar(om het even de welke) zou doorknippen, zou ik dan terug grind spelen? |
|
quote: Ja. En dan heb je ook ineens een bierbuik en vettig lang haar. |
|
quote: Hee, ik dacht dat ik de enige was die die Bas niet kent! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Als we het er dan toch (niet) over hebben, ik heb nog een Vintage 5 snarig staan. Iemand daar nog belang bij? |
|
ik hou niet van grindcore sorry ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kut ... ik kandus echt alleen maar schlager en carnaval liedjes spelen he .. met maar 4 snaren .. |
|
quote: Nou wat zul jij een ervaring opdoen. 5 snarige bas gebruik je alleen bij funk |
|
quote: voor hoeveel? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dan weet je meer dan ik... En funk heerscht trouwens Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Nee hoor, een 5 snarige bas gebruik je gewoon bij lagere muziekstijlen. Bijvoorbeeld Death metal, maar ook Progressive metal. Volgens mij gebruikt men bij Messhuga zelfs een 6 snarige bas. Maar je hebt wel gelijk, ik denk niet dat iemand die in een black metal band speelt goed kan bassen hoor. Meestal is bas een instrument voor mensen die graag in een band willen spelen maar geen talent of tijd hebben om een instument te leren spelen. En wil Legion of Satan zeggen dat je een goeie leraar bent als je in een band speelt? En dat het dan gaaf wordt? Ik zou er maar niet op rekenen hoor! |
|
quote: 500 Euro. Cuz you´re my friend: 300 Euro. |
|
quote:sukkel... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |