|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar ligt Doetinchem ergens? Ben erg slecht in topografie Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
achterhoek Je moeder. |
|
quote: www.zoekplaats.nl Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Heidevolk, lijkt me wel leuk, alleen is me moeder die dag jarig [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 05-02-2004 21:25] |
|
wat heb ik nou gezegd, zit die avond in Wehl, is het misschien niet verstandig samen te werken die avond/in het vervolg? |
|
Heidevolk wil ik graag nog eens zien, en The Embodiment is gaaf om te zien live! Misschien dat ik kan proberen hier te zijn... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: METAL - DEMON - SATAN - BLASPHEMYYYYY!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
idd jungns, niet erg slim om dat tegelijk met dat in Wehl te doen vallen! waar zijn eigelijk de flyers en posters van MetalPest?!?!? beetje meer reclame graag! |
|
en de deuren zijn toch om 7(!!) uur al open? gezien heidevolk als 2e optreed om 8 uur!!! please get the facts straight als je propaganda maakt!!! |
|
jeah baby, ik ga daar zeker wel naar toe, eindelijk een tent die BM programeert en het is nog een beetje te betalen, want om 12 euro te gaan neerleggen voor een deathmetal band een Wehl lijkt me niet nodig. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wat maakt aesunt van muziek b.t.w? want ik ken ze niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Aesunt maakt black metal, zonder keyboard. Het is nog een vrij jonge band, maar ze zijn wel ambiteus, hun eerste optreden. Wat betreft de flyer, die wordt op dit moment gemaakt door de zanger van Aesunt. Ik heb doorgekregen dat de zaal om 8 uur openging, maar volgens mij was het vorig jaar ook 7 uur, en het lijkt me raar dat heidevolk meteen speelt om 8 uur als de zaal dan open zou gaan. Verdere info volgt nog. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:aan de naam te zien dacht ik het al... maar nog een BM band erbij is helemaal niet erg hoor! hoop dat ze een beetje te pruimen zijn [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-02-2004 10:55] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb er wel zin in! met een beetje mazzel zijn de Heidevolk patches ook dan te koop :D voor added scene-points op de tas en jas! |
|
quote: Net met de bandleden gesproken, het is black metal in het straatje van darkthrone en burzum. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Is er eindelijk een keer iets te doen in de achterhoek qua metal(wehl&nietstedoenichem).. plannen ze het op dezelfde avond (prutsers) |
|
quote:achja, voor mij staat het al vast, ik hoef niet zo nodig naar die CBI party voor 12 pleuro... burzum en darkthrone invloeden, klinkt veelbelovend! Waar komen ze vandaan weet dat iemand? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ja, uit de PLOP :D kom op Hummie, volgens mij ken je ze wel toch? ik iig wel. [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 06-02-2004 18:10] |
|
quote:heb net van je begrepen dat het een band is die ik al ken maar van naam is verwisseld... maar niet van muziek / bezetting. [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-02-2004 18:11] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:ssssttt... het is een publiek geheim dat ik zo heet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Heidevolk patches??????? NICE |
|
quote: Ja ze heetten eerst Opgeroth. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:Misschien wel tactisch om het een week op te schuiven ondanks jouw aanwezigheid! ..lijkt me meer bezoekers-> dus meer betalende gasten, meer bierzoepers, meer meer meer kortom een betere avond! |
|
quote: Misschien is het zo juist beter, dat de mensen die niet werkelijk in black metal geinteresseerd zijn nu eerder naar de olde beth gaan en niet naar metalpest. Kan me herinneren dat het skater gehalte vrij hoog was vorig jaar. Natuurlijk niet raar bij gebrek aan andere dingen die er hier in de buurt te doen zijn. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ik heb zin in pizza Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |