|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik Nee, ze moeten gewoon een keer in de week ff iem inhure die wel geschikt is voor die rol.. simple as what.. |
|
quote: Dat kost ze weer geld, en sud moeten ze meet reclame gaan uitzenden en nog vaker de laatste 30 seconden van clips niet uitzenden.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Mirella Simoncini van Badgrrl (inmiddels gestopt bij de nps zaterdagavond ) Arjen grolleman (voor het gothic...gedeelte ) Paul van der Vlist presenteerde vroeger 120 watt Misschien wel alle drie .In ieder geval Mirella(omdat ze zo lief is ) . |
|
Mwah. Paul van de Vlist en Arjen Grolleman zijn wel goede DJs, maar volgens mij horen ze niet helemaal thuis bij TMF.. Ik heb ze trouwens ook nog nooit (op tv) gezien, dus misschien is het sowieso geen goed idee "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind Isabelle ook wel gaaf presenteren. (=oud VJ van TMF). the only pleasure is pain |
|
quote: Naaah, dah vink maar een dom mens Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Laten ze nou eerst maar die (schrijf)fouten uit de bandnamen, titels en albums halen.. en dan pas een VJ zoeken voor W&W "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: en de playlist op tijd op teletekst zetten!! (Hij staat nu nog op maandag 26 november.) the only pleasure is pain |
|
quote: Typisch... |
|
je moet gewoon op www.tmf.nl ff kijken..daar staat 't voor morgen... is weer kut met peren MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Noemen ze HED(pe) of was het nou (hed)PE ook metal? Die wil ik zien "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik word er een beetje moedeloos van als ik dat kleine rijtje 'metal' zie staan. Da's dus alles wat wij metalliefhebbers van TMF krijgen per week, een lullig klein rijtje videoclips die al veel te vaak te zien zijn op W&W. the only pleasure is pain |
|
het leven is hard...te hard MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
stuur weer een mailtje naar tmf... of zet gewoon weer een goede cd op "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Presentatoren voor W&W? Gewoon zoals ze vroeger wel eens deden, bepaalde bandleden hun favo video's uit laten zenden. |
|
ach het suckt gewoon... kheb zelf wel goeie muziek :-) |
|
Heute abund: PLAYLIST MAANDAG 3 DECEMBER LIKE 2 DIE - TINYBEARS STIFF UPPERLIP - AC/DC HOLY THUNDERFORCE - RHAPSODY GROUND - HED (PE) LINCHPIN - FEAR FACTORY SPIT IT OUT - SLIPKNOT BLASHYRHK - IMMORTAL SCHWARZWALD - UNLORD VILLA VAMPIRIA - GOD DETHRONED DON'T CARE - OBITUARY SELL OUT - BIOHAZARD OUTSHINE - CELESTIAL SEASON BREED TO BREATHE - NAPALM DEATH FEAR - GOREFEST 7 WORDS - DEFTONES tja ... God Dethroned willik wel zien .. |
|
ej w8 es ff, dit is wel lichterlijk een verbetering moek zegge Je moeder. |
|
hm volgens mij zijn dit toch allemaal bekende nummers die redelijk vaak gedraait worden... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
(ik kijk bijna nooit) Je moeder. |
|
Gorefest is toch altijd goed om weer een keer te zien. Heads I win, tails you lose |
|
Napalm Death, Gorefest, Obituary en God Dethroned waren prima om te bekijken |
|
quote: Helemaal mee eens, maar ik kan Immortal en Unlord er aan toevoegen. Heads I win, tails you lose |
|
Ik vond alleen die Unlord video een beetje kneuzerig. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |