|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nu zou dit topic van naam moeten veranderen in error |
|
't begint al goed: de heideroosjes Hopelijk draaien ze die van Slayer. |
|
moeje nie wachten op deen van oceans? Of zal't er nie van komen? |
|
pfff jullie hebben teminste nog iets van metal op tv bla...bla...bla... |
|
quote: ha die heb ik al gezien hello, verbetering in de programmatie, dark funeral nu [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 17-06-2002 23:32] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
en Emperor! Jammergenoeg moet drowning pool het weer verkakken. (Dat is al de tweede keer dat ik hem met een T-shirt van Absu zie!) Ach daar is ie toch nog! Salyer - serenity in murder! [Dit bericht is gewijzigd door Davy op 17-06-2002 23:47] |
|
yes: SLAYEEEEEEEEEEEER "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: neee neee neee dat doe je verkeerd. het is SLAAAAAAYOOOOOOOORRRRRRRR |
|
quote: Oeioei 'k ben hier een beetje aan het brielen door mijn enthousiasme! [Dit bericht is gewijzigd door Davy op 17-06-2002 23:48] |
|
allé, ne mens is nooit oud genoeg om te leren "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: haha, idd |
|
en genen OOS! next time boys "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
slaaayooos [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 17-06-2002 23:51] |
|
hehe 'k heb al gemaild voor Slayer! |
|
quote: ha ik ook "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Cool! We gaan samen een babbeltje gaan slaan met Kerry! |
|
Geen OoS nee... *kwaad op TMF* Fucking teringhoeren daar |
|
quote: zoals die gozer van vader et schreeuwd ( raining blood cover) My madness, my sadness |
|
en als je mailde nar tmf kan je een meet en greet met slayer winnen |
|
quote: En terwijl zal ik den Araya zijn polleke wel schudden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wet & Wild? Was toch afgelopen? Wanneer komt het dan, want in de gids staat niks. |
|
quote:het noemt nu error |
|
quote: Waar/wanneer? |
|
Enkel in België... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |