|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
geen idee hoe jij tot 4 komt... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
persoonlijke mening MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: .Ik ben bij haar thuis geweest (lang verhaal )voor muziek en zo .En ze is heel aardig en niet zoals ze in de clip is .ook intelligent en zo .Maar ik weet niet ook niet wat het idee van die regisseur was .Volgens mij heeft hij niet door dat gothicmetal fans intelligente mensen zijn en had hij een rockclip in gedachte of zo ,past niet bij WT of uberhaupt bij gothicmetal ,ben ik met je eens . |
|
maar ze is lekker, dus wat maakt 't uit MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
nah zo lekker is ze nou ook weer nie |
|
doh! lol MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
was gister redelijk relexed. sepultura, nembrionic.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
jah, eigenlijk maar 1 ECHTE nu-metal clip! met van die blanke mannetjes die denken dat ze "niggah's" zijn! Go W&W!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
begon bijna te denken dat iemand een gewapende inval was begonnen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
uhuh. ik kijk de laatste tijd ook niet meer. Af en toe ff die playlist checken. pagina 245 eheh. dan snel het geluid uit doen. Al die herrie aan je hoofd daar bij TMF (spreek: tumf, lol) of beter gezegd. TCF, the crap factory. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Same here! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Mag WT niet zelf bepalen wat ze doen ? zijn ze overheidsbeleid geworden of zo |
|
quote: Neehee! Zucht....WT mag zeker zelf bepalen wat ze doen alleen IK vind het niet zo heel geweldig! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind allebei de clips van WT niet bijster goed. Het is meer een reclamespotje voor dat IT-bedrijf waar die gitarist werkt. |
|
Jenje, ik ben het met je eens! Jammer want hun muziek vind ik echt heel erg goed! Waarom er dan weer zo'n blond huppelkutje in die clip rondhuppelt snap ik niet...en dat computergedoe...ja, best leuk hoor maar ik had liever dat ze gewoon alleenmaar dat concert lieten zien. Maar, dat vergeef ik ze allemaal want Within Temptation I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Even over die clip van Rhapsody - Holy Thunderforce, LOL! die was echt diep triest, echt lachen gewoon maar Rhapsody heerst voor de rest wel [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 07-01-2002 20:39] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
dies juist kei vet man! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
was gister verbaast dat ze Samael draaiden. Misschien komt het ooit nog wel eens goed met wet& wild Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Draaien ze gister 2x dezelfde clip achter elkaar!!! Grommerdiegromgrom. Maar ze draaiden wel SOAD wat ik dan weer heel erg goed vind. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
het enige goede nummer dat ze draaiden was Infra Galaxia van Samael, al is een van hun slechtste nummers. Ook geen Sharon in beeld gehad, dus al met al een zeer zoute playlist ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
en het beeld liep weer eens vast. gebeurt regelmatig bij wet en wild. zou bijna geloven dat het expres is. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Intervention from God Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hhhhmmm zou kunnen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ze hebben eindelijk eens iets goeds gedraaid van Paradise Lost, alleen jammer dat die clip zo bagger is Maar ach je kan ook niet alles hebben Wiegen Meister ! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |