|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm Bethlehem. Ik was daar ooit op schaatsen. Klunende aangekomen. Bleek dat ik me had vergist. Ik moest naar Bartlehiem... spelfout weggehaald... |
|
Gurbe ... bar weer open jong? Ik had ooit wat mp3's van Bethelehem die tof waren weet niet meer welk album ... latere meuk is gruwelijk bagger |
|
Dictius Te Necare |
|
Tot en met Profane Fetmilch Lenzt Elf Krank is het geweldig, daarna beslist niet meer. Heeft iemand toevallig nog Reflektionen auf's Sterben in de aanbieding? Dan ben ik compleet geloof ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Iemand bekend met S.u.i.Z.i.d. ? Schijnt het e.a. aan electronica in te zitten maar de review op Doom metal.com is er wel positief over. Toch maar besteld dus hehe. |
|
Ik vind het gruwelijke baggergoffik meuk Maar jij als ridder van de bruinste orde zult het vast wel waarderen |
|
quote: |
|
S.U.i.Z.i.D. is een zwaar geniale plaat,nog net een streepje zieker dan Dictius Te Necare,mischien wat meer Ambient invloeden,maar dan geen saai gepiel maar echt intresant. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Heb alleen "Thy pale dominion" op 7"EP, wat ik me er van kan herinneren was die best goed. Draai dat ding eigenlijk nooit meer, geen idee waarom hahaha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb alleen de demotape, vond ik niet veel aan, dacht ik. |
|
Verkoop maar aan mij dan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik ga even loeren op zolder. |
|
Ja graag! Bethlehem is de max! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Na aanleiding van deze topic 'Reflektionen auf's Sterben' maar weer es aangezet. Dat ding ligt hier behoorlijk stof te verzamelen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hebbes. Tis alleen geen demo, maar een promo uit 1993. Gewoon op een tdk 46 min bandje (maar dat is niet zo vreemd in die tijd), dit is het hoesje: Effe opgezet, doet het nog prima en dat na 13 jaar, hehehe. Voor 3 euri incl. verzendkosten is ie voor jou. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 26-05-2006 20:22] |
|
Dat laatste 'nummer' op Reflektionen... is best raar. Stom gelul (Duits en Nederlands) met muziek op de achtergrond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Cool, je hebt mail! Edit: @ Oud Vuil En Kwelgeest: Moet je nog van dat ding af? Dan ben ik je man. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 26-05-2006 20:29] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ga Dictius Te Necare luisteren, schavuit. |
|
quote:Die staat niet in mijn rek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
Is er misschien nog een kans om een dubje van die tape te maken? |
|
quote: Lijkt me geen probleem, hij ligt nog hier. Meel me maar. |
|
Dark Metal vind ik nog steeds veruit de beste. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik zal dan wel een ridder van de bruinste orde zijn, maar ik heb dit album vandaag binnengekregen en met Gothic heeft dit echt niets te maken. Dus Jenje, hup je oren uit laten spuiten. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |