|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zeg het hem maar burzie, dit is nol de botten gothic signature |
|
Mwa prima naam, voor een band die toch redelijk blek begonnen is .. |
|
Ik vind idd ook niets mis met de naam. En ik ben best benieuwd naar de rest van hun muziek. 'Reflektionen suf's Sterben' vond ik zeker niet onaardig maar ook niet erg bijzonder; En gezien ik er nog wel een exemplaartje van kan scoren kon die wel weg. Maar ik ben erg benieuwd naar hun eerste twee albums. Misschien dat dat net iets meer mijn ding is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Die eerste twee hebben behoorlijk wat Doom invloeden, dus weet niet of het iets voor je is. Je bent niet zo van de Black / Doom bands volgens mij hehe. En wat betreft die naam, lekker boeiend zeikwijf. |
|
Vik moet gewoon eens luisteren denk ik... Ook al zou hij het niks vinden....... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Jawel. Tering, zit nu Schatten aus der Alexander Welt te luisteren. Eerste nummer klinkt nog aardig als het werk op Dictius Te Necare, maar vanaf nummer 3 is het ineens totaal anders Even paar keer luisteren dan maar. |
|
Schatten was echt te klote met al die white noise tussendoor. Mein Weg is ook niet te doen. Op die Reflektionen... Staan twee dezelfde nummers als op SUIZID, maar dan met andere titels, terwijl de teksten in het boekje wel weer de goede titels hebben. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vandaag weer een aantal albums aan het luisteren en godver wat een geniale band is dit toch, vooral Dictius Te Necare |
|
quote: Hoe gaaf het ook is, ik vraag mij alsnog af waarom ze het her-opnemen! Maak toch eens wat nieuws en orgineels ipv uitgescheten nummers. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-01-2008 12:18] |
|
|
|
Beetje laat "ontdekt" dit, maar die oude platen zijn goed zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Toffe band dit ja, vrij unieke sound. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
iemand toevallig ergens een link waar ik meer info kan vinden over het verhaal achter Schatten Aus Der Alexander Welt ? Geweldige cd, maar kom toch niet helemaal uit het verhaal. quote: [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 08-02-2010 16:05] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
niemand ? zal ik toch eens goed moeten op de teksten letten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Kvarforth heeft de band alweer verlaten of is er uitgetrapt, iemand die er iets over weet? Huidige line-up is: Juergen Bartsch (Germany) - bass guitar, piano Olaf Eckhardt (Germany) - guitars Jonathan Théry (France) - vocals Reuben Jordan (USA) - guitars Marcus Losen (Germany) - drums |
|
Marcus, toffe gast is dat! |
|
quote: Blij dat Jonathan nu de vocalen hanteert. Past er veel beter bij dan dei van Kvarfoth. Die heropname met Kvarfoth van SUIZID was hemeltregend slecht. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Kvarfoth in zijn Shining briljant maar bij Bethlehem paste hij totaal niet. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ben ik wel met je eens, ik vind die remake ook echt niks. |
|
http://www.myspace.com/music/6783026/songs/75521061 quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
nu toch vocals van Kvaforth? Die kerels weten ook niet wat ze willen :s |
|
quote: heb jij niet zitten luisteren die zondagnacht bij mij thuis? Toen zei Jo al dat ie ermee gestopt was omdat die gasten van Bethlehem veels te laks zijn. En dat ie tegen ze gezegd had om maar met Kvarfoth door te gaan omdat hij er geen heil meer in zag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
darom is het zo vreemd dat dus zijn naam op de nieuwe single staat... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ik neem aan dat je Jo bedoelt je bedoelt die split split met Joyless? die is van voor die heropname van SUIZID. En Jo had ook al het een en ander aan vocalen voor de nieuwe plaar opgenomen en naar ze gestuurd. Als ik het goed heb. want op het moment dat hij dat zat te vertellen was het al half vier en was ik al goed dronken en hij aangeschoten. en Engels met dik Frans accent heb ik nog nooit goed verstaan haahahahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |