|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL kan me voorstellen... ach we zullen we zien weer allemaal I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Stönkfitzchen EP ... nieuw... butt geluid of ligt dat aan mij ? //edit: na nader inspectie lag het indd aan mij [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 30-01-2011 14:45] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vind het een heerlijk geluid hebben. Lekker schijfje. |
|
hmmm nee ben echt een bethlehem fan, maar dit is niet echt geweldig. Die zang van KV vind ik niet echt bijzoder en nog een remake van gestern starb ich ... beetje overdreven vind ik. Dan trek ik toch liever SUIZID uit de kast I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
begint na paar luisterbeurten beter te worden... trouwens... The 11th Hour en Du Sollst Dich Töten ... ben ik toch niet de enige die hier een link tussen hoort hè... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Fri, 01 Jul Berlin, DE Under The Black Sun Festival Sat, 10 Sep Speyer, RP, DE Halle 101 - Speyer Fri, 07 Oct OsnabrüCk, DE Ballroom Osnabrück Sat, 08 Oct Ellrich, DE Lindenhof I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wie op zang, want ik las onlangs dat Bethlehem alweer een ex-project van meneer Kvaforth was... |
|
goeie vraag, las ook zoiets op lords of metal van mij mag KV thuis blijven [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 09-06-2011 22:16] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
|
|
Thanx, had het gemist! Ken die kerel niet, maar wss beter dan Niklas,das niet echt mn ding... |
|
Naarmate ik deze band langer ken daalt Dictius Te Necare steeds verder in mijn achting. Ik geniet steeds meer van het iets subtielere en veel meer naar doom neigende Dark Metal en subliem plaatje SUIZID. DTN is ook wel lekker maar leunt imho iets teveel op het ziek willen klinken en heeft iets minder sterk materiaal dan de andere genoemde platen. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
iemand nieuws over de nieuwe cd? 1. Ein Kettenwolf greint 13:11-18 04:49 2. Egon Erwin's Mongo-Mumu 05:00 3. Verbracht in Plastiknacht 04:42 4. Gebor'n um zu versagen 04:36 5. Nazi Zombies mit Tourette-Syndrom 04:41 6. Spontaner Freitod 04:46 7. Warum wurdest du bloß solch ein Schwein? 06:09 8. Höchst alberner Wichs 04:01 9. Ich aß gern' Federn 05:12 10. Letale familiäre Insomnie 05:20 11. Kinski's Cordycepsgemach 06:41 12. Antlitz eines Teilzeitfreaks 07:14 [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 15-10-2014 11:16] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hexaphobia is erg goed. |
|
waar heb je hem kunnen vinden? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Op Spotify, maar ik ga 'm ook nog wel op cd kopen. |
|
Spanx I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zijn jullie over die nieuwe te spreken dan? Lijkt wel Eisregen geworden. wouter023 |
|
quote: Een ontzettende belediging voor Bethlehem! |
|
ben na het eerste nummer ook niet echt gelijk fan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Dan behoor ik dus blijkbaar tot de weinigen die het wel fantastisch vindt. Of misschien heb ik wel een slechte smaak, dat kan ook. |
|
quote: Misschien ben ik wat teveel in de eerste 2 albums blijven hangen. Die waren geweldig, dat gothic/dark spul trek ik gewoon slecht. En over smaak valt natuurlijk niet te twisten. [Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 30-10-2014 17:05] wouter023 |
|
ik vinnem ook heel teleurstellend signature |
|
Inderdaad een tegenvaller van formaat. Bethlehem onwaardig, zeker na het sterke Stonkfitzchen. |
|
quote: Ergere belediging dan Eisregen bestaat immers niet. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |