IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Weakling (US BM) Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 18:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De USBM scene wordt vaak afgezeken en vaak is dat ook terecht. Weakling echter klinkt gewoon zo fucking heerschend goed dat die reputatie eigenlijk in een keer weggevaagd dient te zijn! Bij mijn weten hebben ze maar een fulllenght uitgebracht (Dead as Dreams) en bestaan ze nu niet meer.

5 zieke tracks variërend van 10 tot 20 minuten aan kille en heel vies klinkende BM. Soms doet het me aan Burzum denken (maar dan beter ) Soms zit er wat Emperor en Satyricon in.De heren blijven gelukkig wel origineel en deze 70 minuten aan gore BM moet je gehoord hebben.

Soms doen ze me ook in een verre verte aan Manes doen denken maar dan wat bruter (qua geluid) maar wel vergelijkbaar qua kilte.

http://www.myrrthronth.de/weakling.htm

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-02-2004 19:03 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Die staan ook al lang op mijn "probeer en koop" -lijst. Hoewel ik er al langer van overtuigd ben dat er ginder wel heel degelijke Bm wordt gemaakt.

Dit gaat je dan wellicht ook wel interesseren. Leviathan, 1 mansproject, die kerel weet er ook urnlang de spanning in te houden.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=722810

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-02-2004 19:03]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-03-2004 10:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

*schop*

Voor mensen die nog eens echt black metal willen horen die je tegelijk ongemakkellijk laat voelen en je toch vasthoudt van begin tot einde is het werk van deze gasten echt de moeite. Je mag wel niet bang zijn voor ellenlange nummers die je echt in andere sferen brengen.
Er zit hier en daar misschien net iets té veel herhaling in, maar dat lijkt enkel zo, want dat uitspinnen hoort bij het geheel.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 22-03-2004 10:12]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

zombie
Usericon van zombie
Posted 22-03-2004 12:08 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Fantastische band, weinig meer aan toe te voegen.

Dolen
Usericon van Dolen
Posted 23-03-2004 1:35 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Ik heb m nou opstaan.

Het geluid is iets te clean en gepolijst naar mijn smaak. Ja, ik weet het, ik ben heel true en zo... maar ik vind het toch een erg goede cd. De nummers zitten ontzettend goed in elkaar!

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 8:11 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

De muziek is te doen. Alleen de zang vind ik echt niks.

F*ck hippies

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 08-04-2004 23:41 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

*schandelijke SPAM*

Voor de mensen die dit juweel nog zoeken. Ik heb er nu 10 op voorraad. 10 pleuro per stuk.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-04-2004 23:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb 'm op tape hier, moet 'm nog wel luisteren. straks wellicht.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2004 23:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

*schop*

Ik zit dit juweeltje nu weer eens te draaien!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-05-2004 11:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Lekkere plaat indeed!
Vooral die hypnotiserende riffs zijn geniaal!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-09-2004 23:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb ergens gelezen dat (een aantal van) de leden van Weakling ook actief is bij The Fucking Champs

http://www.thefuckingchamps.com/

Klopt dit?

Ik zit nu wat sampels van Fucking CHamps te luisteren en het klinkt alleszins aardig maar heeft niks met BM te maken:

http://www.mp3it.com/artist.php?artist_id=28

En hier een reviewexcerpt van Matador Records:

quote:

Limber up those fingers, put the headphones on and set up the full-length mirror, because you’re about to blow the world away with your amazing air-guitar acrobatics. That’s right, you are about to succumb to the axe-mastery and mayhem that is The Fucking Champs. And the truth be told, the 16th note modaling of The Fucking Champs will make a fucking air-guitar acrobat out of fucking anybody.

Now hold it right there. Let’s talk for a minute about what we’re talking about. Okay, see – The Fucking Champs are not a metal group. They claim to make ‘Total Music’. No one knows what the fuck they mean by this but when you play Greatest Hits you will know that it’s totally fucking awesome.

Largely instrumental, Greatest Hits is a combination of The Fucking Champs releases I-V. The record alternates between ‘let’s-squeeze-every-Queen-riff-into-one-song’ rockers, ultra-pretentious-mellotron-laden space-outs, and strange attempts to outdo Billy Gibbons’ after-school-special-of-the-extreme-future-sequencing.

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 26-09-2004 1:45 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Geniale band. Geen ander woord voor. Magistrale landschappen van riffs, met uitmuntende solo's, onder begeleiding van zieke vocalen. Heerlijk. Dead as dreams is een meesterwerk. Was er echter niet van op de hoogte dat de band alweer was opgeheven. Erg jammer.

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-02-2005 13:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heeft wel wat weg van Negura Bunget vindik

Zenial

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2005 13:36 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Weet niemand waar ik een sampletje ofzo kan beluisteren?

[edit]Ik heb al wat gevonden.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-02-2005 13:37]

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-02-2005 14:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Waar?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2005 14:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-02-2005 14:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dank.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2005 14:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Klinkt inderdaad erg interessant. Vocalen doen me een ietsje denken aan Ondskapt. Tenminste in dat nummer wat ik nu luister. Even op repeat zetten.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2005 15:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

weakling regeert.

Zodra ik vrijdag terug ben in mijn thuiscontreien ga ik hem van stal halen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2005 16:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

http://www.tumult.net/sounds.html
Hier kun je nog een stream van Weakling beluisteren.

Ik ben het wel met Zenial eens, dat eerste nummer wat je hier kunt stromen lijkt behoorlijk veel op Negura Bunget zoals ze op 'N Crugu Bradului klinken.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-02-2005 16:19]

Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 17-02-2005 16:19 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

Weakling heerscht apelullen, probeer al maanden de lp versie te bemachtigen.

Overigens komt eruit de us wel puike black, ik noem Leviathan, Xasthur, Draugar en Nachtmystium.

Human life is an irrational amalgamation of delusions

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-02-2005 16:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 16:19 schreef Nuberus het volgende:

Overigens komt eruit de us wel puike black, ik noem Leviathan, Xasthur, Draugar en Nachtmystium.

Je vergeet een der belangrijkere, Krohm!
[Ik ben overigens Nidhuggur van Metalfan.]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2005 16:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 16:36 schreef WhiteRider het volgende:
Je vergeet een der belangrijkere, Krohm!
[Ik ben overigens Nidhuggur van Metalfan.]

Je bent een nigger van Metalfan?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-02-2005 17:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 16:44 schreef Chelman het volgende:
Je bent een nigger van Metalfan?

Dat niet, .

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 03-05-2005 23:00 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

[quote]Op 17 februari 2005 15:15 schreef Chelman het volgende:
weakling regeert.

zekers, net nog geluisterd. Sfeervolle, mooie passages. Heeft wel iets weg van Burzum idd.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-05-2005 13:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 februari 2005 16:19 schreef Nuberus het volgende:

Hahaha veel succes, ik zag 'm pas op eBay, werd verkocht voor $76,50

Zenial

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com