|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach ik vind bijna alles instrumentaal. Ik let niet zoveel op de teksten e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
die plaat van brian may en eddie van halen. 't was een project, instrumentaal en dat was wat ik er nog van weet, ook dat het erg gaaf was. wie kent het en geeft wat meer info? ik was trouwens vroeger helemaal debiel van the michael schenker group, op zijn eerste platen had je ook op elke lp een instrumentaal nummer. ulcer, into the arena, bijou pleasur..., uit m'n hoofd. the scorpions hadden oog geweldige instrumentale nummers, heel lang geleden. Oud Vuil. |
|
ashtorath (of hoe schrijf je dat) is ook instrumentaal doom metal... super heerschend I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Liquid Tension Experiment 1 & 2 Prog metal, en o wat gaaf zo kan ie wel weer |
|
quote: ja "Into the arena" of "Captain nemo". schitterend materiaal. Dat project van Eddy van Halen en Brian May ken ik helaas niet. |
|
ohja gordian knot... ook zo'n geniale intru. band I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Davinz en Bablylon, kennen jullie die titels niet die ik heb ik genoemd? Het is geen "prog"metal maar zijn uiteraard wel door sublime muzikanten ingespeeld. probeer er eens een zou ik zeggen. |
|
heb de cd van marty, music for speeding... leuke cd maar niet geweldig.. die andere cd ken ik niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: die cd is echt anders. Dragon's kiss is vele malen beter! |
|
quote: ok dan zal ik die is beluisteren... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee ik ken ze niet, maar zal er eens naar luisteren Instrumentaal vind ik altijd wel gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 20-02-2004 22:54] zo kan ie wel weer |
|
ken je ze niet, een van de meest bekende gitaristen worden genoemd Yngwy Malmsteen, Marty friedman en Joe Satriani moet iedereen wel kennen toch? [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 20-02-2004 22:56] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee, dat zeg ik toch Een van de beste misschien, maar Liquid Tension heeft dé beste Pertrucci Maja, what's in a name.. het gaat mij om de muziek. zo kan ie wel weer |
|
quote: wat fijn, dan is er nog zoveel te ontdekken voor jou. Oud Vuil. |
|
intru"mental" van dream theater vind ik mooier dan die liquid tension ...liquide is een beetje te overdreven, te veel moeilijk gedoe ... maar das mijn meening I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tja...instrumentale muziek...GEWELDIG!!!! het lijkt mij nog wel een keer leuk om een deathmetalachtig instrumentaal project op te richten in de stijl van Deicide's Legion en de laatste Cynic demo Omdat ik zo vaak van niet metalliefhebbers hoor dat ze de muziek wel vet vinden maar dat ze het 'gebrul' zo kut vinden. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Voor de fans van instrumentale prog.rock: The Magic Elf. Zijn drie Amerikanen, gewoon gitarist, bassist en drummer, maar de muziek die ze maken is echt grandioos. Het is een (klein) beetje te vergelijken met Liquid Tension Experiment. Ze hebben nu twee cd's uit, als ik me niet vergis. Ik heb zelf Elf Tales uit 1998 en vorig jaar is het album Heavy Meddle uitgekomen, maar die heb ik zelf nog niet gehoord. URL: http://www.magicelf.com Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik hou van moeilijk gedoe Dat van Dream Theater is idd ook erg mooi (is niet voor niets m'n favo band), maar ik vind The Dance of Eternity hun gaafste instrumentale nummer en dat gaat imo toch al flink richting LTE. zo kan ie wel weer |
|
quote: idd, zeker een feit. ikzelf heb er geen last van, maar veel van mijn leeftijdsgenoten kunnen bijv. de muziek van mijn band waarderen, maar ze schrikken zich rot als de zang invalt. hehheh. aan de andere kant, met die ouwe hardrock bands met hun hoge gil-factor, zijn ook niet makkelijk in het oor liggend. Oud Vuil. |
|
Daar kan ik dus niet tegen, gegil en dergelijke Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik ben opzoek naar stevige, instrumentale rock. Dat zich een beetje in het midden houdt tussen Pearl Jam en Metallica. Heeft iemand tips? (Liefst me een Myspace adres) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jeff Loomis (gitarist van Nevermore)heeft ook soloschijfje uit. Super! http://www.myspace.com/jeffloomis Steve Vai was nog niet genoemd zag ik? http://www.myspace.com/stevevai Cacophony en dan vernamelijk het titelnummer van de cd Go Off. Werkelijk subliem!! Marty Friedman en Jason Becker. Goede combi! Niet de hele cd is instrumentaal, maar dat nummer wel. Een aanrader. Wiil Schut. Nederlands gitaartalent. http://willschut.metallive.nl/ Anand. Ook Nederlands. http://www.anandmahangoeproject.com |
|
quote: Dingen als: Pelican Parhelia Red Sparowes Shora ? Of zoek je het niet echt in de post-hoek? |
|
quote:Elf Tales hier ook ja, heerlijke plaat En ik heb nog geen Spastic Ink gezien hier, dus bij deze: Spastic Ink! en verder natuurlijk alle shrapnel-platen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-08-2008 19:36] |
|
The trend is dead. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |