|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
In het verlengde van Spastic Ink heb je natuurlijk Blotted Science. Verder bijv.: - At War With Self - Canvas Solaris - Citriniti - Continuo Renacer - Cosmics - Hematovore - Karcius - Ohm - Talisma - Windham Hell [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 28-08-2008 0:50] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Return to Metalopolis van Chris Poland probeerde ik wat van te vinden... http://www.chrispoland.com zijn bij discography wel 2 nummers te vinden. 3e Cd'tje net na de 1e 2 Megadeth albums. http://www.myspace.com/chrispolandsohm is minder metal, meer jazz erin |
|
|
|
Ik ben al jaren consequent verslaafd aan de twee platen van het Bozzio Levin Stevens-project, met Terry Bozzio (drums), Tony Levin (bas) en Steve Stevens (gitaar). Fantastische instrumentale rock, waarin alledrie de muzikanten hun karakteristieken hebben weten te verwerken zonder dat het een rommelig, onsamenhangend geheel wordt. Heel anders ook dan de meeste instrumentale, aan prog gerelateerde muziek (die ik ken). Ook de recent verschenen soloplaat van Stevens wordt hier momenteel iedere dag gedraaid: een zeer veelzijdige plaat die zelfs na dertig keer draaien geen seconde verveelt. Verder... tja... veel jazz en klassieke muziek. |
|
quote: Pelican |
|
Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Met name album 2 is erg gaaf. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Gaaf! Verrassend triviaal |
|
Ja, het is een fijn bandje Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
|
|
Weet er iemand nog wat goede instrumentale metal? Vooral instrumentale black metal en death metal zijn lastig te vinden. |
|
quote: Sleep terror is wel bruut www.myspace.com/sleepterror www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Ken ik ja, leuke band. Wat andere instrumentale bands die ik luister: Behold... The Arctopus Blotted Science Canvas Solaris Continuo Renacer Dysrhythmia Exivious Indricothere Maar het zijn bijna allemaal van die tech/prog bands. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-09-2009 19:29] |
|
hmm dit was de eerste die te binnen schoot, voor de rest kan ik je niet verder helpen, ja post-rock, maar geen volledige black en death instrumentaaltjes. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Cataract - Tonight we Dine in Hell "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Qua instrumentale black metal zou je Chainerdog eens kunnen proberen. Verder zou ik zo een-twee-drie geen instrumentale black/death weten. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-09-2009 20:28] |
|
Karma to burn: www.myspace.com/karmatoburn |
|
Ik kan alleen nog een band van Willowtip bedenken: Electro Quarterstaff - Gretzky Maar wel voornamelijk prog/techy met af en toe wat thrashy-invloeden. |
|
Electro Quarterstaff is wel leuk ja. |
|
Ah Cama Sotz is ook toffe instrumentale muziek Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ja is wel cool maar vind het wat snel vervelen. Niet echt genoeg diepgang. |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Check Nebra met hun Sky Disk EP. Nieuw bandje uit Zwitserland, ontdekt door iemand van The Ocean. http://www.myspace.com/nebraband (sludge/metal, beukende mid-tempo riffs met een heerlijke transparante en toch gelaagde sound) [Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-02-2010 23:27] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
joa lekker maar van mij mag dr wel zang op. naast veel eerdergenoemde instrumentale muziek in de metal/hardrock zou'k ook meer in de fusion gaan zoeken. Centrifugal Funk, Tribal Tech, Weather Report, Mahavishnu Orchestra, Karizma, Holdsworth, Camillo, etc. Vast genoeg liefhebbers voor op dit metalforum [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-02-2010 1:44] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |