![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
NP Animals As Leaders-Tempting Time(live) Lekker hoorrr! Hm tegenwoordig hoor je weer zoveel van die negentiger jaren progmetal terug, vaak net iets technischer/extremer nog. [edit]duh! Nog zo'n 'classic'; Mats & Morgan - Trends and other diseases (Thordendal doet ook mee, voor de metal-link). [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-02-2010 2:19] |
|||||||||
|
Animals As Leaders is ook leuk ja. |
|||||||||
|
Vital tech tones 2 |
|||||||||
|
signature |
|||||||||
|
Oja, Normaal heeft ook een aantal te gekke instrumentale nummers, met echt geweldig soleerwerk! Gitaristen, luister even. Twee motten https://youtu.be/TYmLrxJ0_gY?t=28m35s Deze is prachtig in al zijn eenvoud. VIESPEUK!!! |
|||||||||
|
quote:Hela gek dat ik dir niet kon! Terwijl ik best fanboi ben van Tribal Tech enzo. When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Oja, deze!!! Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
Niet metal, maar wel erg vet, imo. Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
Instrumentale dissonante black metal uit Argentinië. Heerlijke plaat! Helaas maken ze vanaf de opvolger van deze 'Beta' gebruik van vocals, en die vocals zijn eigenlijk niet al te best. |
|||||||||
|
Deze blijft ook heerlijk. Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
quote: Ik zie dit tot vervelends toe overal voorbijkomen momenteel. Ja, het is goed maar nee, het is ook weer niet heel bijzonder en zonder die gekke pakjes had niemand het hier verder ooit over gehad, behalve die oma van één van die gasten op een verjaardag, al roerend in haar kopje koffie al wachtend op de schaal met stukjes kaas met een vlaggetje en een bolletje gember (het is een Nederlandse verjaardag om de één of andere reden). "Oefen je nog wel eens, Pièrre?" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Hahaha, ik heb er al meerdere bekeken, het werkt verslavend. Maar niet bij iedereen, haha. Ik vind zo'n loop apparaat vrij vet, Spinvis heeft een keer een tour gedaan in zijn eentje, deed hij ook alles met zo'n ding. Maar ja Spinvis valt hier ook niet goed. En die pakjes. Dat swaffelende neusje van de drummer. En de muziek is...vrij apart en vet. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 08-04-2026 7:41] Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
quote: Dat was leuk ja. Percussieloop van een pak hagelslag. Meer staat me er niet zo van bij. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Idd, pak hagelslag, ook waar ik was, waar weet ik niet meer. En dat het publiek op een bepaald moment moest schreeuwen en dat werd dan ook in het nummer opgenomen in een loop. Gaaf. Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
Spinvis vind ik inderdaad niet tof. Veel mensen vinden van wel maar ik hoor het niet, zie het niet; het is niet voor mij. Dit bandje snap ik muzikaal wel en objectief vind ik het absoluut niet verkeerd. Alleen het 'kunstje' eraan stoort me en geeft ze in mijn ogen een groter podium dan ze verdienen, al is ze dat oprecht gegund. Altijd tof als veel mensen je muziek tof vinden. Denk alleen wel dat dit nu even een maandje of twee viral gaat en dan weer helemaal verdwijnt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Heavy Metal |