|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 27-01-2002 21:12] |
|
zal ik eens gaan proberen dan wat voor Folk trouwens, qua traditie??? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Slaveens geloof ik |
|
Rakoth is wel grappig ja....vooral dat nummer "Fear" en "The dark Heart Of Uukrul" "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Planeshift is mijn favoriete nummer... Echt GEWELDIG... het nummer wat erachteraan komt vind ik ook erg mooi... dat nummer doet me erg sterk denken aan Tiamat trouwens If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Sarjenka? van #doaforum? ik is Te5tamenT.. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: The one and only hoi Te5tamenT [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 29-10-2001 15:52] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
hoi hoi "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
ik heb planeshift van rakoth trouwens, die zeer ok.. [Dit bericht is gewijzigd door NagasH op 29-10-2001 17:25] "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Heeft iemand trouwens de bonustrack "facing the calm"? |
|
quote: van de laatste cd ofzo? ik heb zelf alleen nog Planeshift.. geweldig trouwes... moet ik de rest ook maar es gaan hale dan |
|
planeshift= Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ken het niet maar'k denk datr ik maar is hard ernaar op zoek ga |
|
een mens leert nog eens iets bij dezer dagen As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Planeshift is idd ik had ook 2 demo's van rakoth maar daar zit een kras op waardoor enkele nummers onleesbaar zijn maar ik kan er waarschijnlijk nogwel aankomen. jabberworks is ook zeer goed maar planeshift is net een tikkeltje beter. Rakoth is trouwens weg bij code666 en zit nu bij earache. en dit jaar komt er weer een cd! hopenlijk ook wat merchandise want ik wil een t-shift of longsleeve en die can code666 zijn uitverkocht |
|
quote: Die demo's + mini wilt ik ook wel, ff wat uitwisselen? |
|
quote:Hee Necromantica, wat de hel betekent "Sadomatic"? En wie is Bastiaan? |
|
RAkoth is een leuke band, ik hoop dat bij hun nieuwe label dat het buget van hun wat omhhog gaat. tevens hoop ik dat ze de drumcomputer vervangen voor een echte drummer en dat we ze dan ook snel live mogen ontvangen in Nederland Rakoth = ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Goeie vraag! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bastiaan is alles wat ik aan een mens haat... Sadomatic: geen idee wat het betekent..maar tis een goafnummer |
|
quote: Specificaties? ZM-er? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: een onbekende voor u.. |
|
quote:Aha, ok. Arme Bastiaan. Maar eh, bedoel je niet het nummer Sadomasochistic Rites van Darkthrone? Oh nee, je bedoelt natuurlijk Sadomatic Rites van Beherit. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 10-04-2002 18:44] |
|
nee ik bedoel het nr van Beherit. edit: u zei t al [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 10-04-2002 18:45] |
|
Laat me raden, Bastiaan is een joodse extreem linkse hippie met een voorliefde voor amerika? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |