IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rakoth Vorige pagina
SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 20-01-2010 14:04 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Binnenkort een nieuw album:

quote:
September the 22nd 2009
We’re ready to announce the working title of the new album, meaning that we’re really close to start recording sessions in Moscow.
Please be patient while waiting for the new RAKOTH creation titled «Ars Compilata».

Hopelijk gaat dit weer de richting van Planeshift op.
Tiny Deaths kon me niet bekoren.

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-01-2010 14:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2010 14:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yesserdeyes

dat ze de panfluit van Planeshift er maar bijhalen

signature

SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 20-01-2010 14:19 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

De fluitist van Temnozor dus.

(Afa kom er maar in!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2010 14:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sweet

artikel gelezen btw?

oja -Dragobrath checken!

signature

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2010 16:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Rakoth is OK.

Kijk wel uit naar de nieuwe.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2011 11:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nieuws? Ik heb Planeshift weer eens uit de kast gehaald. De einge metalplaat met fluitjes die tof is

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-03-2011 11:47]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-03-2015 11:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ja, nieuws. Na vier jaar is Ars Compilata uitgekomen blijkbaar.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-03-2015 11:22 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zelf heb ik "Planeshift" en "Tiny Deaths" liggen. Die eerste vond ik volgens mij tof en die tweede niet bijzonder. Beide járen niet meer gehoord.
Ja deze nieuwe al wel, Bokkie?

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-03-2015 11:26 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik luister hem nu voor het eerst. Ik ken alleen Planeshift en tot nu toe doet de nieuwe er wel aan denken, maar toch ook wel weer anders. Fluitjes!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 02-03-2015 19:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh, een nieuw Rakoth album?

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 02-03-2015 21:06 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2015 11:26 schreef bokkie666 het volgende:
Ik luister hem nu voor het eerst. Ik ken alleen Planeshift en tot nu toe doet de nieuwe er wel aan denken, maar toch ook wel weer anders. Fluitjes!

Die fluitjes waren inderdaad wel aardig ja, ook nog even opsnorren die oude en die nieuwe...

Northward
Usericon van Northward
Posted 02-03-2015 21:36 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Bestaat dit nog joh? Had Planeshift en Tiny Deaths in de kast staan maar een tijd geleden verkocht, trok het van geen meter meer.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-03-2015 14:02 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Vond Planeshift eerder helemaal geweldig, en alhoewel deze nog steeds erg goed in elkaar steekt kan ik tegenwoordig echt niet meer naar die drumcomputer luisteren. Jammer, verder echt een tof album.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com