|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
yesserdeyes dat ze de panfluit van Planeshift er maar bijhalen signature |
|
De fluitist van Temnozor dus. (Afa kom er maar in! |
|
sweet artikel gelezen btw? oja -Dragobrath checken! signature |
|
Rakoth is OK. Kijk wel uit naar de nieuwe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nieuws? Ik heb Planeshift weer eens uit de kast gehaald. De einge metalplaat met fluitjes die tof is [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-03-2011 11:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, nieuws. Na vier jaar is Ars Compilata uitgekomen blijkbaar. |
|
Zelf heb ik "Planeshift" en "Tiny Deaths" liggen. Die eerste vond ik volgens mij tof en die tweede niet bijzonder. Beide járen niet meer gehoord. Ja deze nieuwe al wel, Bokkie? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik luister hem nu voor het eerst. Ik ken alleen Planeshift en tot nu toe doet de nieuwe er wel aan denken, maar toch ook wel weer anders. Fluitjes! |
|
Oh, een nieuw Rakoth album? |
|
quote: Die fluitjes waren inderdaad wel aardig ja, ook nog even opsnorren die oude en die nieuwe... |
|
Bestaat dit nog joh? Had Planeshift en Tiny Deaths in de kast staan maar een tijd geleden verkocht, trok het van geen meter meer. |
|
Vond Planeshift eerder helemaal geweldig, en alhoewel deze nog steeds erg goed in elkaar steekt kan ik tegenwoordig echt niet meer naar die drumcomputer luisteren. Jammer, verder echt een tof album. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |